آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

روایت متفاوت دو احمدی‌نژادی



اخبار,اخبارسیاسی,محمود احمدی نژاد

 

 اخبار سیاسی - روایت متفاوت دو احمدی‌نژادی

یک سال از پایان دولت محمود احمدی نژاد گذشته است اما هنوز حلقه حامیان او جز اظهارنظرهای کوتاه در فضای رسانه‌ای نقشی در سیاست ایران از خود به جا نگذاشته‌اند. عبدالرضا داوری، مشاور وزیر کشور دولت دهم و مدیر مسئول سابق روزنامه «شهروند» نوشت: «آقای روحانی عزیز، به امید خدا شما دولت دوازدهم را به دکتر ما تحویل خواهید داد. ما تنها باید ۱۱۱۰روز منتظر بمانیم.» اما این جمله با واکنش رئیس فعلی مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور مواجه شد.

روح‌ا... جمعه‌ای که چهار سال قبل یکی از مهره‌های اصلی جریان احمدی‌نژاد بود این روزها در قامت یک اعتدالگرا به رئیس‌جمهور پیشین جواب می‌دهد: «محمود احمدی نژاد دیگر مهره قابل اعتنایی برای گفتمانی که برای کسب قدرت و منفعت شهردار تهران را رئیس جمهور ایران کردند، نیست.

 

این مهره به حدی از درجه اعتبار خارج شده که هیچ رغبت و انگیزه‌ای برای بازسازی و احیای آن وجود ندارد و فقط برای زمینه سازی قدرت طلبی دیگران کارایی دارد.»  مسئول اطلاع‌رسانی وزارت کشور درباره ادعای دخالت وزارت متبوعش در انتخابات ریاست جمهوری سال96 عنوان می‌کند:«ان شاءا... قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 96 انتخابات مجلس را پیش رو داریم. صحبت کردن از انتخابات 96 آن هم از الان این شائبه را به وجود می‌آورد که این اشخاص به دنبال اهداف خاصی هستند. اما وزارت کشور بدون توجه به حاشیه‌پردازی و شایعه‌سازی با قوت و استحکام در مدار قانون و اعتدال به دنبال اجرای خواست‌های رهبری نظام و حفظ وصیانت حقوق شهروندی خواهد بود.

 

همان‌طور که سیاست‌های اعتدالی مشی دولت تدبیر امید است و آقای رئیس‌جمهور هم بر این قضیه تاکید زیادی داشتند و برهمین مبنا رفتار می‌کنند. وزارت کشور به هیچ عنوان در این خصوص با کسی شوخی و تعارف ندارد.» وی در این باره به «تدبیر» گفت: «البته امیدواریم همه پیام حماسه بزرگ سیاسی 92 را دریافت کرده باشند و با تلاش برای اصلاح رویه و رفتار گذشته خود به اصلاح رفتار خود بر مبنای قانون عرفیات و اخلاق جامعه بازگردند که قطعا مورد استقبال همگان خواهد بود.»
 اخبار سیاسی - آرمان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------