آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

انتقاد از معرفی نبویان و رسایی به جای مطهری



اخبار,اخبارسیاسی,هیات نظارت بر عملكرد صداوسیما


 اخبارسیاسی - انتقاد از معرفی نبویان و رسایی به جای مطهری

کمیسیون فرهنگی حمید رسایی و محمود نبویان را به عنوان اعضای ناظر مجلس در هیات نظارت بر عملكرد صداوسیما و مطبوعات معرفی کرد.

نماینده مردم اردبیل از انتخاب و معرفی علی مطهری به عنوان عضو ناظر مجلس شورای اسلامی برای هیات نظارت بر صداوسیما و مطبوعات از سوی كمیسیون فرهنگی انتقاد كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال‌الدین پیرموذن در اخطار قانون اساسی با اشاره به انتخاب حمید رسایی و محمود نبویان به عنوان اعضای ناظر مجلس در هیات نظارت بر عملكرد صداوسیما و مطبوعات گفت: کمیسیون فرهنگی در انتخاب برخی افراد دیدگاه سیاسی خود را اعمال کرده و این در حالی است که کمیسیون می‌توانست سه نفر را به عنوان ناظر مجلس انتخاب کند.

وی ادامه داد: کمیسیون فرهنگی باید علی مطهری را به عنوان گزینه مد نظر داشته باشد و کمیسیون می‌توانست به اندازه دو برابر کاندیدا معرفی کند.

لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده اردبیل با بیان اینکه این بند از آیین‌نامه ابهام دارد، اظهار داشت: عبارت «حداقل» در متن ذکر شده و کمیسیون می‌توانست بیش از دو نفر را انتخاب کند.
اخبارسیاسی - ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------