آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

اظهارات افخم درباره برنامه مذاکرات ایران و 1+5



اخبار,اخبار سیاسی,مرضیه افخم


اخبار سیاسی - افخم: زمان و مکان نهایی مذاکرات مشخص نیست

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در نشست هفتگی خود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، مرضیه افخم در پاسخ به سوالی درباره تمدید مذاکرات ایران و 1+5 به چهار ماه دیگر، گفت: این تمدید نشان از اراده سیاسی است و ادامه مسیری است که از ژنو شروع شده و در وین به گفت‌وگوهای سخت‌تر و پیچیده‌تر رسید و موضوعات اصلی مطرح شد. اکنون اراده سیاسی برای تداوم مذاکرات به شکل تمدید برنامه اقدام مشترک و مذاکره ادامه دارد.

افخم اضافه کرد: شاهد هستیم که در برنامه اقدام مشترک این پیش‌بینی لحاظ شده بود که در صورتی که برنامه شش ماهه برای نهایی کردن مذاکرات کافی نباشد یک سقف زمانی تا 24 نوامبر ادامه یابد. اکنون مذاکرات پیش می‌رود.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان درباره برنامه مذاکرات ایران و 1+5 در طول چهار ماه آینده، افزود: در طی چهار ماه آینده دیدارها در راس رییس گروه‌های مذاکره‌کننده و کارشناسان و معاونان انجام شود ولی در عین حال هنوز برنامه‌ نهایی برای زمان و مکان نهایی مشخص نیست و به محض مشخص شدن در این باره اطلاع‌رسانی می‌شود. آنچه که هست اوایل سپتامبر به عنوان اولین دور مذاکرات در دوران تمدید فعلا پیش‌بینی شده است.

این خبر تکمیل می‌شود.

 اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------