آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

چرا پايداري‌چي‌ها این چنین قافیه را باختند؟



اخبار,اخبارسیاسی,اعضای پایداری

اخبار سیاسی - انتحار پایداری برای امتیاز حداقلی
چرا پايداري‌چي‌ها این چنین قافیه را باختند؟

 اعضای پایداری کم کم دارند منش اصلی فرقه ائی و ذات سیاسی خودشان را نشان می دهند که اثبات می کند اگر یک جائی کار دست این گروه بیافتد، به جز خود، هیچکس دیگری در کشور را صالح و اصلح نمی دانند. تازه ترین نمونه اش هم همین موضوع معرفی کاندیدا برای عضویت در هیئت نظارت بر مطبوعات است. این گروه که از همه مناصب کشور تنها کمیسیون فرهنگی مجلس را در اختیار دارد، نشان داده آنقدر موقعیت شناسند! که حاضر نیستند حتی یک نفر از چهره های مستقل مجلس را هم به دو نفر هم مسلک خودشان بعنوان کاندیدا اضافه کنند.

البته که در حساب دو دو تا چهارتائی، کار آقایان چندان هم بی راه نیست، چرا که خودشان بهتر از هر کسی وزن و مقبولیت خود در بین همکاران مجلسی آگاهند و می دانند که از مقبولیت حداقلی هم برخوردار نیستند. اینان واقفند که چنانچه گمنام ترین چهره هم در کنار اعضای پایداری مورد قضاوت نمایندگان قرار گیرد، فرد منتخب اکثریت، گزینه غیر پایداری خواهد بود. اعضای پایداری كه با نشان دادن این حد از تنگ نظری، دست خودشان را بیش از پیش برای جامعه رو کردند. حالا حساب بفرمائید مثلاً اگر وزارتی مثل وزارت کشور دستشان افتاده بود، هم اکنون حتی کاندیدای دربانی یک بخشداری هم ابتدا باید عضو تشکُّل پایداری می شده و بعداً حکم کارگزینی اش صادر می گردید!

معمولاً رأی و نظر یک نفر در تشکُّلی مانند هیئت نظارت بر مطبوعات که تعداد زیادی عضو دارد، آنچنان هم تغییر دهنده و مؤثر نیست ولی این دوستان تمام همِّشان را برای تصاحب همین جایگاه هم بگذارند، آنهم به قیمتی که جامعه به روشنی متوجه نهایت تنگ نظری شان بشود. گویا آقایان برای آینده سیاسی شان نگران نیستند و یا بهتر بگویم که شاید هم از فردای سیاسی خود ناامیدند وگرنه هرگز حاضر نمی شدند همه داشته هایشان را در سبد عضویت در هیئت نظارت بگذارند و البته شاید هم این تشکل رو به انتحار آورده باشد. بحمدالله ملّت ایران ملّت بسیار تیزبین و زیرکی است و نسبت به کوچکترین رفتار سیاسیون و صاحب منصبان هم واکنش نشان می دهد.

بدون شک پیروز این میدان جناب دکتر مطهری است، گرچه در ظاهر گفته شد که ایشان مورد اجماع اعضای کمیسیون قرار نگرفته، لیکن آنکه باید اصل قضیه را بداند، نیازی به شنیدن این قبیل توجیهات نخ نما شده ندارد. انعکاس نظر مخاطبین اکثر سایتها راجع به ایشان، مؤید مقبولیت اجتماعی آقای مطهَّریست و بدون شکّ، ترس آقایان از بی رقیب بودن آقای مطهری باعث شد که این چنین قافیه را ببازند. نکته اساسی اینکه، کوتاه آمدن هیئت رئیسه و نمایندگان محترم مجلس در قبال اینگونه تنگ نظری ها، باز نمودن عرصه برای تاخت و تاز افراطیون بوده و قطعاً به نفع کشور و نظام نخواهد بود.
 اخبار سیاسی - بهارنیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------