آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

محسني اژه اي:اموال برادر مه آفريد به مزايده گذاشته مي شود



اخبار,اخبارسیاسی,غلامحسین محسنی‌اژه‌ای

 

  اخبار سیاسی - اجمالي :
محسني اژه اي:اموال برادر مه آفريد به مزايده گذاشته مي شود

  سخنگوي قوه‌قضاييه گفت: رژيم جعلي و اشغالگر و آدم کش همچنان به جنايت خود و قتل کودکان و مردم بي دفاع ادامه مي‌دهد و جوامع بين المللي و برخي کشورهاي عربي هيچگونه اقدام شايسته‌اي در ازاي اين جنايت انجام نمي‌دهند.

به گزارش آريا،شصت‌وششمين نشست خبري حجت‌الاسلام محسني‌اژه‌اي سخنگوي قوه‌قضاييه از ساعت 14 با حضور خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف کشور آغاز شد.


محسني‌اژه‌اي در اين نشست به مدت 90 دقيقه پاسخگوي سوالات خبرنگاران خواهد بود.


دادستان کل کشور با محکوميت جنايت وحشيانه رژيم صهيونيستي اظهار داشت: متأسفانه رژيم جعلي و اشغالگر و آدم کش همچنان به جنايت خود و قتل کودکان و مردم بي دفاع ادامه مي‌دهد و جوامع بين المللي و برخي کشورهاي عربي هيچگونه اقدام شايسته‌اي در ازاي اين جنايت انجام نمي‌دهند. انشاءالله با پيروزي نهايي مقاومت غزه و فلسطين هرچه زودتر رژيم صهيونيستي به دست مردم خوب و مظلوم  حزب الله به مجازات برسد.


وي ادامه داد: همانطور که در جلسات گذشته مطرح کردم ما از ناحيه آلوده کردن محيط زيست و اشغال حريم رودخانه‌ها و ساحل درياها و همچنين در تغيير کاربري غيرمجاز و ساخت و ساز غيرمجاز خارج از محدوده شهرها و در ارتفاعات بالاي حد مجاز با مشکلات و مسائلي مواجه هستيم که سازمان‌ها و مقامات دولتي و همه کساني که مسئوليت دارند بايد به اين امر توجه کرده و از آنها تقاضا داريم به مسئوليتي که دارند توجه داشته و شهرداري‌ها محيط زيست و جنگلباني‌ها اجازه ندهند که محيط زيست آلوده شود و همچنين در حريم رودها ساخت و ساز شکل نگيرد چرا که مشکلات بعدي را پيش خواهد آورد.


دادستان کل کشور بيان کرد: مي‌خواهيم که هماهنگي بين محيط زيست و ساير دستگاه‌ها رخ دهد چرا که اکنون مجوزي صادر مي‌شود بدون اينکه نظر محيط زيست گرفته شود که اين امر باعث شده در اينجا محيط زيست شکايت کند ولي اگر هماهنگي بين محيط زيست و ساير دستگاه‌ها باشد ديگر مشکلاتي پيش نخواهد آمد و کار قوه قضاييه سبک تر خواهد شد.


وي ادامه داد: ما شاهد برخي تصرفات هستيم که بايد از ابتداي کار جلوي آن گرفته شود نه اينکه تصرف صورت گرفته و ساختمان چند طبقه ساخته شود و بعد به دستگاه قضا خبر دهند در حقيقت از ابتداي کار به دستگاه قضا خبرداده و جلوي آن را بگيرند نه اينکه بعد از ساخت به دستگاه قضا اطلاع داده و بعد آن را تخريب کنيم؛ تغيير کاربري زمين‌هاي مزروعي نيز از مواردي است که اين روزها با ان مواجه هستيم که اين خود قابل توجه است.


صدور دستور تخريب 100 مورد ساخت‌وساز غيرمجاز از بهمن سال گذشته تاکنون در تهران
محسني اژه‌اي ادامه داد: از اواخر سال گذشته يعني از بهمن ماه 92 تا روزهاي اخير 100 مورد از ساخت غيرقانوني در حريم رودها در حوزه تهران وجود داشته که دستور تخريب آن را داريم همچنين 70 مورد کاربري در تهران در دستور تخريب قرار دارد که البته بايد بگويم هنوز تخريب صورت نگرفته است. بنابراين از ابتدا بايد با هم هماهنگ بوده و قوه قضاييه در خصوص برخورد با متخلفان چه دولتي چه خصوصي مصمم است.


وي ادامه داد: رئيس قوه قضاييه اخيرا در خصوص معدني در قله دماموند دستور دادند و با آن برخورد شد که متوقف شود که اين خود نشان مي‌دهد به محيط زيست توجه داريم.


دادستان کل کشور در ادامه در خصوص برخورد با اشرار بيان کرد: برخورد با اشرار و افرادي که امنيت جامعه را به هم مي‌زنند و همچنين کساني که به طور متعدد به اموال و نواميس تجاوز مي‌کنند در اولويت است.


وي ادامه داد: برخي افراد بي جهت با مدعيان حقوق بشر هم نوا مي‌شوند که اين خود باعث نگراني ما مي‌شود؛ ما براساس قانون با متخلفان برخورد کرده و آنها را به اشد مجازات مي‌رسانيم و در صورت ضرورت در ملأ عام به مجازات مي‌رسند.


محسني اژه‌اي گفت: در شيراز سه نفر که جنايت زيادي را مرتکب شده بودند در ملأعام اجرا شد همچنين در شيراز فردي که جرايم سنگين داشت به چوبه دار آويخته شده و همچنين در سمنان فردي که تجاوز به عنف را مرتکب شده بود به مجازات رسيد بنابراين ما با متخلفان برخوردهاي لازم را انجام خواهيم داد.


شناسايي و انهدام چند باند قاچاق موادمخدر در اصفهان
وي بيان کرد: در راستاي قاچاقچيان مواد مخدر نيز ما برخورد لازم را انجام مي‌دهيم. در تيرماه در اصفهان با همکاري وزارت اطلاعات چندين باند مواد مخدر متلاشي شد که در يک عمليات 60 کيلو کراک کشف شد و در عملياتي ديگر 340 کيلو ترياک کشف شد که آنها قصد توزيع داشتند. اگر اين توزيع صورت مي گرفت چه اتفاقي و چه بلايي سر جوانان ما مي‌آمد؛ جوانان ما را به کام مرگ مي‌کشانند بنابراين خانواده ها بايد مراقب باشند به دام نيفتند.
دادستان کل کشور ادامه داد: ما به اعدام راضي نيستيم ولي با متخلفان برخورد مي‌کنيم چرا که برخي با سودجويي مي‌خواهند جامعه را دچار مصيبت کنند.

وي همچنين در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت که اموال برادر مه آفريد به مزايده گذاشته مي شود.
 اخبار سیاسی - آریا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------