آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

فرمانده کل سپاه : براي فروپاشي رژيم صهيونيستي آماده‌ايم



اخبار,اخباربین الملل, فرمانده کل سپاه

 

  اخبار سیاسی - فرمانده کل سپاه :
براي فروپاشي رژيم صهيونيستي آماده‌ايم

 فرمانده کل سپاه با اشاره به جنگ غزه و جنايات وحشيانه رژيم صهيونيستي و ضرورت دفاع از مسلمانان گفت: ميدان وفاداري و فداکاري ما همه جهان اسلام و مظلومين عالم است.

به گزارش آريا،سردار سرلشکر محمد علي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حاشيه جلسه قرارگاه حضرت نبي اکرم(ص) پيرامون حوادث غزه و ايستادگي مقاومت اسلامي فلسطين در برابر حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي اظهار داشت: نبرد غزه نشان داد قدرت مقاومت پايان ناپذير و دروني شده و همچنان در حال توسعه است؛ پرتاب پرحجم موشک ها، ناکام سازي عمليات زميني دشمن و افزايش آستانه تحمل فلسطيني‌ها؛ اينها تصاعد قدرت را تاييد مي کند.


جعفري با بيان اينکه تا به امروز هر نمايش قدرتي در فلسطين که موجب ظهور و بروز شکست صهيونيستها شده است، ريشه در حمايت هاي انقلاب اسلامي دارد، تصريح کرد: ما آمادگي داريم در ابعاد مختلف از مقاومت فلسطين حمايت کنيم.


وي افزود: ما براي دفاع از مسلمانان، شيعه و سني نمي شناسيم و ميدان وفاداري و فداکاري ما همه جهان اسلام و مظلومين عالم است.


فرمانده کل سپاه حوادث و فجايع غزه و عراق را محصول همزمان سياست هاي آمريکا و صهيونيست ها دانست و تاکيد کرد: سرانجام رژيم صهيونيستي در اثر اتحاد شيعه و سني به زودي فرو خواهد پاشيد و ما براي آن روز آماده‌ايم.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------