آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طراحان گشت ارشاد در خانه‌های سازمانی و ایزوله زندگی می‌کنند!

اعتمادآنلاین | علی قلهکی، فعال رسانه‌ای نوشت: ‌برآوردم این است که طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد (طرح نور) عموما افرادی هستند که در شهرک‌های…

یک نماینده: دور خانم‌های مجلس حصار بکشیم؟



اخبار,اخبار سیاسی ,تفکیک جنسیتی  شهرداری تهران

 

 اخبار سیاسی - یک نماینده: دور خانم‌های مجلس حصار بکشیم؟

در حال حاضر بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و در همان ابتدا نیز برخی بحث جدا کردن زنان و مردان در دانشگاه‌ها و اتوبوس‌ها را مطرح کردند که امام خمینی (ره) جلوی چنین مسایلی ایستادند.

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پایبندی به قانون اساسی توسط همه افراد سازمان‌ها و نهادها اظهار کرد: آیا درست است ما گوشه‌ای از صحن مجلس را مشخص کرده و دور نمایندگان زن در مجلس حصار بکشیم؟

به گزارش ایسنا، سیدمحمد پورفاطمی با اشاره به مصوبه جدید شهرداری مبنی بر تفکیک جنسیتی در این نهاد گفت: در حال حاضر بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و در همان ابتدا نیز برخی بحث جدا کردن زنان و مردان در دانشگاه‌ها و اتوبوس‌ها را مطرح کردند که امام خمینی (ره) جلوی چنین مسایلی ایستادند. 

وی ادامه داد: امروز نیز ما هشت نماینده خانم در مجلس داریم آیا درست است ما گوشه‌ای را مشخص کرده و با ایجاد حصاری بگوییم باید از آقایان جدا باشید؟ این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه چنین تصمیماتی به نفع نظام و انقلاب نیست، تصریح کرد:‌ نباید به چنین مسایل و تصمیمات مقطعی که توسط هر فردی مطرح می‌شود، بها داد چرا که همه خانم‌ها و آقایان کشور ما نجیب و متدین بوده و با چارچوب مشخصی وارد حیطه اشتغال می‌شوند.
 اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------