آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

در دیدارخاتمی با خانواده سراج الدین میردامادی چه گذشت؟



اخبار,اخبارسیاسی,زندانیان سیاسی

 

 اخبار سیاسی - خاتمي: می‌خواهند بگویند چیزی عوض نشد

 سیدمحمد خاتمی در دیدار با خانواده سراج الدین میردامادی، روزنامه نگار و فعال اصلاح‌طلب، تاکید کرد: این برخوردها برای آنست که بگویند با تغییر دولت، چیزی عوض نشده است.

حجت الاسلام محمد خاتمی ضمن ابراز تأسف شدید از بازداشت و حکم این زندانی سیاسی، خطاب به پدر و همسروی گفت: خوشحالم که با شما دیدار کردم و از طرفی واقعاً در خصوص وضعیت آقا سراج متأسفم. بنده معتقدم در سطوح بالای نظام درباره این برخوردها به گونه ای دیگر نگاه وجود دارد اما متأسفانه جریانی وجود دارد که بنا دارد بگوید هیچ چیزی تغییر نکرده بلکه اوضاع بدتر شده است؛ مثل وضعیت زندانیان سیاسی و حصر آقایان موسوی و کروبی که حادتر شده و وضعیت بنده و دیگران.

خاتمی تصریح کرد: اینکه مردم را مرعوب کنند و چند صباحی مصدر حکومتی را حفظ کنند، نتیجه‌ای معکوس در پی خواهد داشت. ما برای جمهوری اسلامی مد نظر امام که مروج اسلام مترقی، مردمسالاری و آزادی بیان بود انقلاب کردیم. در دنیایی که امروزه اسلام را مساوی کشتار و خشونت معرفی می‌کنند، باید آن اسلام رحمانی و اخلاقی را تقویت کنیم. وی گفت: واقعاً با چه ملاکی ۶ سال زندان برای سید سراج الدین بریده اند؟! بالاخره باید جرم با مجازات تناسب داشته باشد. خاتمی تاکید کرد: جناب دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری برای بهبود اوضاع کشور عزم جدی دارد ولی جریانی در کشور به دنبال القا این است که هیچ چیزی با تغییر دولت عوض نشده است.

اخبار سیاسی - بهار نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------