آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان | مقام آمریکایی: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ايران مطلع هستیم

برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند. فارس نوشت: برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای…

حضور نوبخت در نشست فراکسیون‌ اصولگرایان‌رهروان‌



اخبار,اخبارسیاسی, نوبخت


 اخبار سیاسی - حضور نوبخت در نشست فراکسیون‌اصولگرایان‌رهروان‌

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس، با اشاره به حضور نوبخت در نشست هفته آینده این فراکسیون‌، گفت: در این نشست نحوه اختصاص اعتبارات ماده 180 قانون بودجه 93 بررسی می شود.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خانه ملت، از احتمال حضور محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در نشست هفته آینده شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس خبر داد و گفت: این موضوع در نشست این هفته هیأت رئیسه فراکسیون بررسی ومشخص می‌شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نشست فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس با حضور نوبخت موضوع ماده 180 قانون بودجه سال 1393 و نحوه اختصاص اعتبارات این ردیف بررسی و رسیدگی می شود.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس، در تشریح ماده 180 قانون بودجه سال 1393، افزود: درقانون بودجه سال جاری و در تبصره 22 قانون شاخص‌های مربوط به توزیع این بودجه تعیین شده است که بر اساسآناین بودجه باید با هماهنگی نمایندگان مجلس توزیع شود.
 اخبار سیاسی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------