دو نماينده جبهه پايداري در راه نظارت بر مطبوعات



اخبار,اخبارسیاسی, جبهه پايداري


اخبار سیاسی  - دو نماينده جبهه پايداري در راه نظارت بر مطبوعات

 با انصراف دو روز پيش علي مطهري از كانديداتوري براي عضويت در هيات نظارت بر مطبوعات حالا با جلسه هيات رييسه مجلس مشخص شد كه معرفي حميد رسايي و محمود نبويان به عنوان دو كانديداي حضور در اين هيات قانوني تشخيص داده شده و با اين تفاسير دو نماينده كه سابقه حضور در جبهه پايداري را دارند به عنوان كانديدا معرفي شده و مجلس يكي از اين دو نفر را به عنوان ناظر خود در اين هيات انتخاب خواهد كرد.

رسايي، مدير مسوول هفته‌نامه 9 دي كه رسانه‌اش چندي هم در توقيف به سر مي‌برد در انتخابات دور پيش اين هيات نيز كانديدا شده بود و تنها 5 راي از مجموع 290 نماينده مجلس را آورده بود. او حالا در كنار محمود نبويان خواهان حضور در هياتي است كه اكثر نمايندگان مجلس معتقد بودند بايد يك نماينده معتدل به عنوان ناظر مجلس در آن عضو شود. با اين وجود با كناره‌گيري مطهري به دليل آنچه كه جلوگيري از شبهه خانوادگي‌اش با رييس مجلس عنوان شده بود راه براي آن طيف از نمايندگاني كه تلاش ويژه‌شان در ماه‌هاي اخير براي دلواپسي از اقدامات دولت مشهود بوده است، باز شده است.

 

روز گذشته بذرپاش، عضو هيات رييسه مجلس كه از اعضاي جبهه پايداري نيز هست از جلسه هيات رييسه مجلس خبر داد و در مورد آن به مهر گفت: در جلسه هيئت رييسه مجلس پيرامون اين موضوع نيز بحث و تبادل نظر صورت گرفت و قرار شد درباره معرفي كانديداي انتخابات عضو هيات نظارت بر مطبوعات به نظر كميسيون فرهنگي مجلس احترام گذاشته شود.

 

نماينده مردم تهران در پايان خاطرنشان كرد: در جلسه امروز اقدام كميسيون فرهنگي مجلس در خصوص معرفي كانديداي هيات نظارت بر مطبوعات مطابق آيين‌نامه تشخيص داده شد و در اين باره عملي خلاف آيين نامه داخلي مجلس صورت نگرفته است. حالا با قانوني دانستن انتخاب كميسيون فرهنگي مجلس كه عده زيادي از نمايندگان معتقد به مبهم بودن آن بودند راه براي اعضاي جبهه پايداري باز شد.
 اخبار سیاسی  - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------