آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

هان چه شد؛ از يك جمله روحاني برآشفتيد؟



اخبار,اخبار سیاسی, مذاکرات هسته‌ای

 

 اخبار سیاسی - منتقدین امروز کک شان در دولت قبل نگزید
هان چه شد؛ از يك جمله روحاني برآشفتيد؟

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: منتقدین امروز رییس جمهوری دیروز از سخنان و ادبیات رییس جمهوری قبلی کک شان هم نگزیده است.

«علیرضا محجوب» در جمع خبرنگاران درباره درخواست تعدادی از نمایندگان برای تشکیل جلسه غیرعلنی با حضور رییس جمهوری افزود: تصور می کنم که پیش از این رییس جمهوری سابق، بارها به ساحت مجلس توهین کردند ککشان هم نگزید و هیچ کس انتقادی نکرد اما امروز صدای همه درآمده است.

 

وی ادامه داد: معتقدم که منتقدین باید حرف خود را بزنند. این منتقدین می توانند با هر ایده و منطقی باشند اما اگر مجلس همیشه نظرش بر برگزاری جلسه غیرعلنی و انتقاد است خب برگزاری این جلسه هم ایراد ندارد اما یادمان باشد رییس جمهوری قبلی در صحن مجلس فیلم و نوار ضبط شده پخش کرد و 17 هزار میلیارد تومان خسارت در سازمان تامین اجتماعی را به کشور تحمیل کرد در عین حال نیز به روسای قوه مقننه و قضاییه توهین کرد اما کسی هم منتقد صحبت های وی نشد و حرفی نزد.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: امیدوام دایره انتقاد بسته نباشد و همه بتوانند چه کشاورز و چه خبرنگار انتقاد کنند اما دیروز دیدیم که در جریان بررسی طرح افزایش باروری ماده ای که به تصویب نمایندگان رسید هرگونه انتقاد و یا حرف کارشناسی و علمی درباره این موضوع را خلاف اعلام می کردند که من منتقد این نظر نمایندگان بوده ام.

در همین حال، «عباس مقتدایی» نماینده مردم اصفهان در مجلس در جمع خبرنگاران درباره درخواست تعدادی از نمایندگان برای برگزاری جلسه غیرعلنی در مجلس گفت: این جلسه به بررسی نوع ادبیاتی که اخیرا برخی از مقامات دولتی از آن استفاده می کنند مربوط بوده و به دنبال این هستیم تا فضایی برای مباحثه میان منتقدان دولت ایجاد کنیم. وی افزود: به همین دلیل، نمایندگان مجلس در راستای احقاق حقوق همه اقشار مردم به سرعت پیگیر این موضوع شدند و به درخواست برخی از نمایندگان جلسه غیرعلنی کنونی برگزار شد.
  اخبار سیاسی - بهار نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------