آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

واکنش پورمحمدی به استیضاح فرجی دانا



اخبار,اخبارسیاسی, پورمحمدی


 اخبار سیاسی - واکنش پورمحمدی به استیضاح فرجی دانا: موضوعاتی که نباید گفته می شد، باعث برکناری وزیر شد

وزیر دادگستری با اشاره به پایان نیافتن هجمه‌های دشمن علیه ایران، گفت: ملت ایران با درک و صبوری خود از جنگ روانی دشمن هراس ندارد.

 حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دقایقی پیش در سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله صالحی مازندرانی در مصلی جمعه قائم شهر گفت: یهودیان افراد پولدار و ثروتمند بوده ولی گداصفت هستند، مصیبت امروز بزرگ متدینین این است که سران اشرافی دنیا بزرگ مفسدین دنیا بوده و ثروت و توطئه بزرگ بین المللی از طریق سران استکبار در جهان گسترانیده شده است.

پورمحمدی با اعلام اینکه گرفتاری امروز بشریت این است که استکبار مدعی خداپرستی بوده و توحید واهی را برای مردمان آن کشورها تبیین می کنند، گفت: اگر انسان توانست خود را به جایگاه معرفت برساند می تواند خلیفه الله باشد.

به نوشته ی مهر، وزیر دادگستری با اشاره به اینکه فساد مالی، اخلاقی، اجتماعی و اجتماعی سرنوشت امروز دنیای استکباری است، گفت: نابرابری اقتصادی همچنان در کشورهای استکباری نظیر آمریکا ادامه دارد و فساد اجتماعی و اخلاقی در این کشورها بیداد می کند.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به دنبال ترویج پیام های دینی است، گفت: انقلاب اسلامی به دنبال رهبری فرهیخته ولی فقیه و شهدای بزرگ اسلامی است.

پورمحمدی با بیان اینکه مردم در برابر فشارهای اقتصادی و تحریم ها مقابله کرده و پیرو واقعی ولایت هستند، گفت: بیشترین اقدامات تبلیغی علیه جمهوری اسلامی، انقلاب، ایران، رهبران و مردم ایران در چند سال اخیر از سوی استکبار صورت گرفته است.

او با اعلام اینکه جنگ روانی دشمن علیه ایران تمامی ندارد، گفت: باید روحیه وفاق، همدلی و مودت در بین مسئولان جامعه تقویت شود.

وزیر دادگستری با اشاره به استیضاح روز گذشته وزیر علوم، گفت: امیدواریم همه گفته های نمایندگان در استیضاح دیروز صحیح بوده است, برخی موضوعات که نباید گفته می شد از سوی نمایندگان بیان شد و سبب برکناری وزیر علوم شده است.

او گفت: رئیس جمهور به اقدام مجلس احترام گذاشته و دولت و مجلس با یکدیگر هستند.مظهر کامل دموکراسی و اعتماد به مردم در این نظام صورت گرفته و مسئولان ید واحد و متحد هستند. دشمن بداند ملت از جنگ روانی هراس ندارد.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه دولت رسالتی چون تقویت، تحکیم نظام، اصول دین و مکتب شیعیان راه دیگری را نمی شناسد، گفت: این دولت خود را ملتزم به پایبندی راه امام و رهبری دانسته و بنای دولت بر این است که دستاوردهای زیادی نصیب کشور شود.

او گفت: هنوز مشکلات کشور رفع نشده ولی کاهش یافته ولی هیچ تشنج و درگیری در استان ها نداریم. فضای مثبتی بین علما، مسئولان و نمایندگان در استان ها داریم که سبب رشد و تعالی در استان ها می شود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه دولت به دنبال جذب نیروهای متخصص برای امورات اداری کشور بوده و دنبال شعار و حرف های غیرکارشناسی نیست، گفت: حرف های مدیران دولت بدون پشتوانه نیست.

او با بیان اینکه نظام اداری، مالی و اقتصادی در کشور معیوب است و با این شرایط رشد نمی توانیم پیدا کنیم، گفت: در صورت عدم اجرای این مهم،سیاست های رهبری درحوزه اقتصاد مقاومتی محقق نمی شود.

وزیر دادگستری از مدیران کشور خواست انتقاد بکنند ولی بدبینی و نفرت بین مردم و جامعه ایجاد نکنند.


 اخبار سیاسی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------