آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

سیدحسن خمینی: امید مردم به شجاعت دولت روحانی است



اخبار,اخبارسیاسی,حسن خمینی

 

 اخبارسیاسی -  سیدحسن خمینی: امید مردم به شجاعت دولت روحانی است/امیدوارم بتوانم با حضور این دولت، روزگار خوبی را به مردم مژده دهم

یادگار امام با اشاره به اهمیت شجاعت دولت در تصمیم گیری ها گفت: شجاعت همان نکته ای است که امام را از همه اغیار متمایز می کرد. امام در برابر متحجران، دشمنان خارجی و دشمنان داخلی شجاعت داشتند.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی صبح امروز (شنبه) در مراسم تجدید بیعت اعضای هیات دولت با آرمانهای حضرت امام خمینی(س) در حرم مطهر، اظهار کرد: دولت یازدهم زمینه ساز پیدایش امیدی پرارزش در جامعه ما شده است. امیدی که بزرگترین سرمایه دولت است و به همین جهت این دولت بزرگترین مسوولیت را بردوش دارد؛ چرا که مردم به دست ها و همت دولت در حوزه مشکلات اقتصادی و فرهنگی ای که آمار بالایی دارد، چشم دوخته اند.

یادگار امام اعتماد ملت به دولت را سرمایه بزرگی دانست که ملت ایران به دولت یازدهم بخشیده است و تأکید کرد: ملت ایران به فکر، اندیشه و بازوان مردان این دولت و همت آن ها در برپایی کشوری بر پایه اندیشه امام چشم دوخته است.

وی یادآور شد: پس از سپری روزهای سختی که داشتیم، امیدی که مردم به شجاعت تصمیم گیری و عمل برادران و خواهران خود در دولت دارند؛ نقطه کانونی پراهمیتی در دل های مردم ایران است.

یادگار امام با اشاره به شجاعت امام خمینی در تصمیم گیری ها، شجاعت و کار بیشتر را انتظار مردم از دولت دانست و یادآور شد: شجاعت همان نکته ای است که امام خمینی را از همه اغیار متمایز می کرد. امام در برابر متحجران، دشمنان خارجی و دشمنان داخلی شجاعت داشتند.

سیدحسن خمینی با اشاره به سخنان دکتر حسن روحانی در این مراسم ادامه داد: همانطور که رییس جمهور محترم نیز اشاره کردند، شجاعت در صلح و شجاعت در جنگ یکی از درس های امام بود.

یادگار امام اظهار امیدواری کرد، دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور مورد اعتماد مردم، بتواند گامهای موثری برای حفظ نظام از خطرات پیش رو بردارد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند کشور در یک پیچ تاریخی قرار دارد و ما موظف هستیم کشورمان را از شرایطی که پیش روی منطقه است عبور دهیم.

سید حسن خمینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم با حضور این دولت، روزگار خوبی را به مردم مژده دهم.
اخبار سیاسی - انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------