آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

رئیس جمهور: برای دفاع از خودمان از کسی اجازه نمی گیریم



اخبار,اخبارسیاسی,روحانی

 

 اخبار سیاسی - رئیس جمهور: برای دفاع از خودمان از کسی اجازه نمی گیریم

 رئیس جمهور با بیان اینکه ما برای دفاع از خودمان از کسی اجازه نمی گیریم تصریح کرد: استراتژی دفاعی ما، بازدارندگی و دفاع موثر است.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم روز صنعت دفاعی کشور گفت: نمی‌شود از ثبات منطقه سخن گفت و نامی از ایران به میان نیاورد. مگر می‌توان از حرکت‌های خودجوش مردم‌سالار سخن گفت و از ایران و انقلاب سخن نیاورد؟

رئیس جمهور افزود: آن چه که جمهوری اسلامی ایران از آغاز دولت یازدهم با صدای بلند می گفت آن بود که افراط و خشونت یک مسأله جهانی است و همه باید در برابر آن بایستیم. گرچه در ظاهر با استقبال روبرو شد و طرح جهان عاری از خشونت با رأی همه جهانیان حتی کشورهایی که دشمن جمهوری اسلامی بودند تصویب شد اما به اجرا درنیامد.


وی در ادامه با اشاره به افزایش افراط‌گرایی در منطقه، تصریح کرد: امروز بسیاری از کشورها با افراطف خشونت و تروریسم روبرو هستند. نه تنها رفاه که امنیت، نه تنها جان، بلکه ناموس، نه تنها زندگی که خانه‌ها و کاشانه‌هایشان و نه‌تنها خودشان بلکه فرزندان کوچک‌شان همه و همه در برابر خشونت و افراط قرار گرفته‌اند.


روحانی در ادامه گفت: امروز ببینید در عراق چه خبر است، هم کلیسا خراب می‌شود و هم کنیسه و هم مسجد و امام‌زاده. امروز شرایط عجیبی جلوی ما خودنمایی می‌کند. در دهه اخیر چه جنگ‌ها و خونریزی‌هایی در افغانستان، عراق، سوریه، مصر و لیبی و جاهای دیگر باعث ویرانی و سرگردانی و آوارگی شده است.


وی هچنین افزود: در حالی که کشورهای صنعتی و پیشرفته و وابستگان آنها در حال حرکت هستند، جهان خاورمیانه در آتش نفاق می‌سوزد. شرایط منطقه هر روز سخت‌تر می‌شود. با توجه به جایگاهی که ایران دارد در این شرایط مگر میشود از ثبات منطقه سخن گفت و از ایران نامی به میان نیاورد. مگر می‌توان از حرکت‌های خودجوش و مردم‌سالار سخن گفت و از مردم ایران و انقلاب سخن به میان نیاورد؟


 اخبار سیاسی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------