آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

مدارس علمیه محل بازی‌های سیاسی نیست



اخبار,اخبارسیاسی,حوزه‌های علمیه


 اخبار سیاسی  - مدارس علمیه محل بازی‌های سیاسی نیست

آیت‌ا... سبحانی با انتقاد از سیاسی‌کاری طلاب گفت: متاسفانه برخی طلاب، مدرسه را محل بازی‌های سیاسی‌ خود قرار داده‌اند درحالی که حوزه محل تحصیل و تهذیب است و آگاهی اجمالی به مسایل سیاسی و کشور، کافی است.

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه «باید به سلاح‌های روز مجهز شویم» بیان کرد: باید روش‌های روز را جایگزین روش‌های قدیمی و از کار افتاده کرد و با سلاح روز به تحصیل علوم دینی پرداخت. وی با اشاره به روایتی از امام صادق‌(ع) اظهار کرد: حضرت در این روایت فرموده است که عالم به زمان، هیچ‌وقت مورد هجوم شبهات قرار نمی‌گیرد و مراد ایشان این است که شرایط حاکم بر زندگی بسیار مهم است و انسان باید به شرایط زمان و مکان خود آگاه باشد؛ زیرا اگر چنین نباشد، مسلما عقب مانده و به تعبیری معدوم خواهد شد.

 

پرورش ممتازین حوزه‌های علمیه، برداشت خوب شورای‌عالی از شرایط امروز جامعه است و باید کلاس‌های خاص و اساتید مناسبی را برای این طلاب نخبه در نظر بگیرد.

 

 اخبار سیاسی - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------