آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صادق زیباکلام: خطر جنگ رفع شده است | اسرائیل دست بالای نظامی را دارد

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید اسرائیل دست بالای نظامی را دارد و این قید جدید ایران که گفته هر حمله‌ای به منافع…

دلایل بسیار علمی در اثبات مضر بودن اینترنت



اخبار,اخبارسیاسی,سرعت اینترنت

 

 اخبار سیاسی -  طنز)دلایل بسیار علمی در اثبات مضر بودن اینترنت

 برای فهمیدن اینکه چه چیزی علمی است و چه چیزی غیر‌علمی، دیگر نیازی نمی‌بینیم که بر اثبات یا ابطال‌پذیر بودن آن تأکید کنیم و صغرا کبرا بچینیم تا مخاطب قانع بشود. مخاطب که به همین لفظ "علمی" قانع است، لذا از اطناب بی‌مورد پرهیز می‌کنیم.

مثلاً همین آقای اینترنت، همین فرد معلوم‌الحال و مجهول‌الهویه که سال‌هاست به توطئه و تشویش افکار خصوصی و عمومی می‌پردازد. ما در اینجا ثابت خواهیم کرد که ایشان مضر است و باید محاکمه شود، به‌ویژه آن نوع پرسرعتِ ملعونش.

1- اینترنت حامی فتنه‌گران است.
چنانچه سرعت اینترنت بالا برود، مردم بسیاری از اموراتشان را در منزل انجام خواهند داد و دیگر نیازی نیست بیرون بروند و بنزین بسوزانند، لذا مصرف بنزین و در پی آن آلودگی هوا کاهش پیدا خواهد کرد و در پی آن محیط‌زیست کمتر آلوده خواهد شد. چنانچه این سلسله حوادث شیطانی به وقوع بپیوندند، دیگر چگونه مسوولین زحمت‌کش اخبار بیست‌وسی، هر شب پونصد دقیقه در مورد م.الف، ریاستِ فتنه‌گرِ سازمانِ محیطِ به‌اصطلاح زیست، برنامه بسازند تا میلیون‌ها بیننده را از خیانت‌های این سازمان آگاه سازند؟

2- اینترنت مخالف تفکیک جنسیتی است.
چنانچه اینترنت در این مملکت رواج پیدا بکند، جوان‌ها صبح تا شب می‌نشینند پای آن، البته تا این جای کار مطلوب است که هرکس بنشیند سرجایش و در خانه بماند تا خدای‌نکرده جنس مخالفی با یک حرکت طلایی به سمتش حمله نکند.

 

لیکن باید توجه داشت که اخیراً نوعی از اینترنت به بازار آمده است که در موبایل فرومی‌کنند و با خود به بیرون می‌برند، اینجاست که قلب انسان به درد می‌آید، باید تذکر داد و به‌طور موازی سرکوب کرد تا برگردیم به همان دورانی که جوان‌ها سرشان با پلی‌استیشن و امثالهم گرم بود و نمی‌شد آن را برداشت و بیرون برد و احیاناً جنس مخالف را رؤیت کرد، قلیان هم‌چنین حالت خوبی را دارد، هرچند دیده‌شده که عده‌ای قلیان را هم در دست می‌گیرند و درحالی‌که همچون اگزوز خاور دود بیرون می‌دهند، اقدام به رؤیت اجناس مخالف می‌کنند.

3- اینترنت حامی دولت است.
صداوسیما که دشواری ندارد، حاجی حواسش هست، ماهواره هم که به من و تو کار ندارد و کار خودش را می‌کند، لیکن باید از اینترنت ترسید، چراکه اخیراً تریبون بخشی از دولت شده است و به‌نوعی تنها پل ارتباطی دولت و مردم محسوب می‌شود، لذا باید در اسرع وقت درش را گل گرفت.

 اخبار سیاسی - انصاف نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------