آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

سالاری : دو طیف شورای شهر از عملکرد مسجدجامعی راضی هستند



اخبار,اخبارسیاسی ,شورای شهر تهران


اخبار سیاسی - سالاری : دو طیف شورای شهر از عملکرد مسجدجامعی راضی هستند/احتمالا مسجدجامعی در ریاست شورا ابقا می شود

وی در ادامه در مورد وجود فساد در شهرداری تهران هم گفت: متاسافه فساد مالی در همه ادارات وجود دارد و شهرداری هم از آن مستثنی نیست تصمیماتی که در شهرداری گرفته میشود باعث ارزش افزوده زیاد می شود که این خود عامل ایجاد فساد است.

یکی از اعضای شورای شهر تهران در مورد انتخابات آتی هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: هر دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا شورای شهر از عملکرد هیات رئیسه فعلی راضی هستند و به احتمال زیاد ابقا می شوند. هیات رئیسه بخصوص رئیس شورای شهر اقای مسجد جامعی توانسته آرامش خاصی را به شورا بدهد و توانسته شورا را به سمت کارشناسی شدن ببرند و از سیاسی بازی به دور نگه دارد.

محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار " سایت روز نو " با اشاره به انتخابات هیت رییسه شورا گفت: حضور مسجد جامعی در کسوت رئیس شورا، نهاد شورا را وجهه ای ملی بخشیده و ما شاهد روند رو به ارتقا عمکرد شورا هستیم.

وی در ادامه در مورد وجود فساد در شهرداری تهران هم گفت: متاسافه فساد مالی در همه ادارات وجود دارد و شهرداری هم از آن مستثنی نیست تصمیماتی که در شهرداری گرفته میشود باعث ارزش افزوده زیاد می شود که این خود عامل ایجاد فساد است.

وی افزود: در دیدار با مقام معظم رهبری هم ایشان به این نکته اشاره داشتند و خواستند تا فضا تصمیم گیری را شفاف کنیم تا جلوی رانت خواری ها گرفته شود. اتفاقات خوبی در این مورد رخ داده طرح تفضیلی و پرتال جامع شهرداری از این امور است. اعضا شورای شهر با دسترسی به پرتال طرح تفضیلی می توانند مواردی که با طرح تفصیلی مغایرت و قوانین و اراء وحدت رویه مغایرت دارد را باطل کنند.

وی ادامه داد:  وی در مورد کشته شدن یکی از شهروندان توسط پیمانکار شهرداری هم گفت: همه اعضا شورا از این موضوع ناراحت هستند ولی نباید گفت که بعد این اتفاق باید این قبیل امور را از بخش خصوصی گرفت و شهرداری را ملزم کرد که خودش مستیما آنرا انجام دهد.

وی بیان کرد: شهرداری قدرت اجرایی برای همچین کاری را ندارد و نه این کار موافق خصوصی سازی و اصل 44  هم نیست ما باید نقش نظارتی خود را افزایش دهیم تا از این بیل اتفاقات رخ ندهد.

وی تاکید کرد: بنده به نحوه برخورد ماموران سد معبر شهرداری نقد دارم انها گمان می کنند وقتی به انها می گویند فلان کار را انجام بده انها باید بروند و همه چیز را خراب کنند.نباید شهرداری برای اینها حاشیه امن ایجاد کند و انها گمان کنند اگر اتفاقی افتاد شهرداری کلیه خسارت ها را جبران می کند باید به گونه ای باشد که خود مامور هم جوابگو اعمال خود باشد.

وی در پایان گفتگو با روزنو گفت: قضیه گشته شدن این شهروند زنگ خطری برای دیگر پیمانکاران بود که متوجه شوند صدای مردم شنیده می شود و انها باید مسئول کارهایی که انجام می دهند باشند ولی نباید عقبگرد داشته باشیم و خواهان حذف بخش خصوصی در شهرداری باشیم.

 

  اخبار سیاسی - روز نو

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------