آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

مطرح شدن یه گزینه جدید برای وزارت علوم



اخبار,اخبارسیاسی,محمد فرهادی


 اخبارسیاسی - عبدالوحید فیاضی از گمانه‌زنی ها گفت
مطرح شدن یه گزینه جدید برای وزارت علوم

یک عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال معرفی دکتر فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم خبر داد.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من در حد گمانه‌زنی شنیده‌ام که ممکن است آقای فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم از سوی دولت به مجلس معرفی شود.
 
وی افزود: البته هنوز بحث‌ها در مورد معرفی وزیر پیشنهادی دولت قطعی نشده و احتمالا این موضوع به بعد از شروع کار مجلس پس از تعطیلات سه هفته‌ای پارلمان موکول خواهد شد.
 
این عضو کمیسیون آموزش مجلس همچنین گفت که بحثی در مورد احتمال معرفی محمدعلی نجفی سرپرست فعلی وزارت علوم به عنوان گزینه پیشنهادی دولت مطرح نشده است.
 
نمایندگان مجلس در جلسه علنی چهارشنبه 29مردادماه به استیضاح فرجی دانا وزیر علوم رای دادند. دولت نیز محمدعلی نجفی را به سرپرستی وزارت علوم منصوب کرد تا در مهلت سه ماهه وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.
 
محمد فرهادی در حال حاضر رییس جمعیت هلال‌احمر است و پیش از این ریاست دانشگاه تهران، وزارت فرهنگ و آموزش عالی در دولت دوم میرحسین موسوی و وزارت بهداشت در دولت اول محمد خاتمی را بر عهده داشته است.


  اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------