آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

افشای قرارداد 400 میلیاردی مرتضوی با زنجانی!



اخبار,اخبارسیاسی,سازمان تأمین اجتماعی

 
 اخبار سیاسی -  مرتضوی با زنجانی 400 میلیارد تومان قرارداد داشت/ دهدشتی: کتمان کند، سند رو می کنیم

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی، با اشاره به قرارداد چهارصد میلیارد تومانی ‌مرتضوی با زنجانی در زمان ریاستش، گفت: در صورتی که وی در دادگاه بار دیگر معامله با زنجانی را کتمان کند، ما سند‌های مرتبط را منتشر می‌کنیم.

سیدحسین دهدشتی با اشاره به بررسی تخلفات سعید مرتضوی رئیس سابق سازمان تأمین اجتماعی در دادگاه انقلاب اسلامی، گفت: یکی از موارد اتهامی مرتضوی در این دادگاه پرونده ارتباط وی با بابک زنجانی و انجام معامله در قالب شرکت شستا بوده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مرتضوی در دادگاه اخیرش ادعا کرده که او حتی یک ریال با زنجانی معامله نکرده است، اما بر اساس اطلاعات واصله وی 138 شرکت و کارخانجات مرتبط با شستا را به زنجانی واگذار کرده است.

او گفت: بر اساس گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی، مرتضوی در قرارداد واگذاری چندین شرکت شستا، برای تضمین قرارداد حدود پنج چک به مبلغ چهارصد میلیارد ین ژاپن را به زنجانی تحویل داده است و بر اساس اطلاعات واصله هنوز این چک‌ها در اختیار زنجانی است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی، ادامه داد: در صورتی که مرتضوی بار دیگر ادعا قبلی خود را مطرح و موضوع انجام معامله با بابک زنجانی را کتمان کند، ما حاضر هستیم که شماره و تاریخ صدور چک‌ها و مکتابات وی با زنجانی درباره این موارد را اعلام کنیم.

دهدشتی گفت: بر اساس قانون، مرتضوی هیچ اختیاری برای انجام معامله با افراد دیگر به‌ویژه بابک زنجانی نداشته زیرا این اقدام بدون مصوبه سازمان بوده که این خود یک تخلف بزرگ وی در دوران ریاست سازمان تأمین اجتماعی است، از طرف دیگر ارائه چک به زنجانی برای تضمین قرارداد از طریق سازمان هم از تخلفات مرتضوی است.


 اخبار سیاسی - خانه ملت
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------