آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

ادامه کاسبی بابک زنجانی در زندان!



اخبار,اخبارسیاسی,بابک زنجانی

 
اخباراقتصادی - پای 4 وزیر احمدی نژاد در پرونده بابک زنجانی گیر است

ادامه کاسبی بابک زنجانی در زندان!

یک سر تمام اختلاس ها به بانک ها می رسد.

امیرعباس سلطانی، عضو کمیته پیگیری پرونده «بابک زنجانی» می گوید: زنجانی همچنان همه را بازی داده و هیچ پیشنهاد و راه حلی برای حل و فصل پرونده ارائه نمی کند.

امیرعباس سلطانی، عضو کمیته پیگیری پرونده «بابک زنجانی» می گوید: زنجانی همچنان همه را بازی داده و هیچ پیشنهاد و راه حلی برای حل و فصل پرونده ارائه نمی کند.

سلطانی بیان داشت: پرونده بابک زنجانی فعلا پیشرفت محسوسی نداشته و او هر روز برگ جدیدی رو کرده و کار خود را از زندان انجام می دهد.

وی ضمن ابراز نارضایتی از از روند پرونده گفت: در نظر داریم که در کمیسیون، مسئولان را احضار کرده و از آنها بخواهیم توضیح دهند که چرا پرونده بگونه ای پیش می رود که تنها به منافع ملی ضربه خورده و چیزی عاید مردم نمی شود.

عضو کمیسیون انرژی گفت: زنجانی 13 هزار میلیارد تومان بالا کشیده است، حالا شما حساب کنید سودش در این اوضاع چقدر است و چقدر به کشور و مردم ضربه خورده است.

وی اضافه کرد: زنجانی 13 پرونده تخلف مالی داشته و شناسنامه جعلی استفاده می کرده است، متاسفانه باوجود این تخلفات بازهم نفت را در اختیار او قرار می داده اند.

سلطانی با بیان اینکه پای مسئولان دولت احمدی نژاد در پرونده زنجانی گیر است خاطرنشان کرد: سه یا چهار وزیر و مسئول دولت احمدی نژاد از جمله وزیر دارایی، رئیس بانک مرکزی و وزیر نفت در این مسئله درگیر بوده و باید پاسخگو باشند.

عضو کمیته پیگیری پرونده «بابک زنجانی» گفت: اعلام شده است که 10 تن از عوامل زنجانی دستگیر شده اند، این نشان می دهد که او از ما جلوتر است.

وی افزود: این مسائل حکایت از آن دارد که زنجانی در شرایط مساعدی کارها، اختلاس ها و کاسبی اش را بدون هیچ مانعی مدیریت کرده و ادامه می دهد.

سلطانی اضافه کرد: ارتباط با ده نفر در زندان توسط زنجانی نشان می دهد که او در شرایطی مساعد و خوبی زندگی می کند.

وی با بیان اینکه رضا ضراب کارمند بابک زنجانی است گفت: اینکه می گویند ضراب برای پرداخت بدهی زنجانی اعلام امادگی کرده، بازی خود این آقاست که می خواهد پرونده را به حاشیه بکشاند.

عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه روند پرونده بسیار کند است بیان داشت: 90 درصد اموال زنجانی در خارج از کشور است و او چیزی در ایران ندارد که ما به آن دلخوش باشیم، در واقع 10 درصد اموالی که در ایران دارد صاحب دیگری نیز دارد.

وی افزود: زنجانی شرکت های بزرگ خود را نیز به نام افراد دیگری کرده و مدیرعاملان آنها اشخاص دیگری هستند، با همین ترفند توانسته کار کند که نتوانیم این شرکت ها را مصادره کنیم.

عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: زنجانی همه را سرکار گذاشته و هیچ راه حلی ارائه نکرده و حتی طلبکار هم شده و می گوید، من از دولت طلبکارم.

امیرعباس سلطانی با اشاره به افزایش فساد مالی در کشور گفت: در مملکت ما بابک زنجانی ها زیادند، متاسفانه یک سر تمام اختلاس ها، خرابکاری و فسادها به بانک ها می رسد، چراکه نگاه اقتصادی راه انداخته و با گرفتن پول مردم کار دیگری می کنند.

 اخبار سیاسی -  انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------