آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

غیرپاسخگوتر از اصولگرایان خلق نشده است



اخبار,اخبارسیاسی ,احمدی نژاد

 
 اخبار  سیاسی - زیبا کلام :
غیرپاسخگوتر از اصولگرایان خلق نشده است

به نظر من پیش از آنکه احمدی نژاد را برای رانت هفت هزار میلیاردی مقصر بدانیم باید مجموعه اصولگرایان را گناهکار بدانیم که مدتها برای دولت احمدی نژاد یقه چاک می‌کردند.

یک استاد دانشگاه از سکوت اصولگرایان در برابر مفاسدی که در دولت گذشته رخ داده است، انتقاد کرد و گفت: فکر نمی‌کنم خداوند تا امروز مجموعه‌ای را غیر پاسخگوتر از اصولگرایان خلق کرده باشد.

صادق زیبا کلام در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به رانت هفت هزار میلیاردی دولت دهم که اخیرا برخی نمایندگان مجلس به آن اشاره کرده اند گفت: به نظر من پیش از آنکه احمدی نژاد را برای رانت هفت هزار میلیاردی مقصر بدانیم باید مجموعه اصولگرایان را گناهکار بدانیم که مدتها برای دولت احمدی نژاد یقه چاک می‌کردند. آنها امروز باید پاسخ حمایت‌های خود را بدهند مگر غیر از این است که آنها در این سال‎ها همه تلاش خود را کردند که احمدی نژاد در قدرت باقی بماند چرا امروز در مقابل این مفاسد مهر سکوت بر لب زده اند؟

وی با بیان اینکه بسیاری از اصولگرایان از ادبیات سیاسی تنها واژه فتنه را یادگرفته اند گفت: تنها چیزی که برای آنها مهم است مسئله به اصطلاح خودشان فتنه 88 است و اینکه این رانت‌ها چه بلایی بر سر کشور آورده است برایشان مهم نیست.

زیبا کلام گفت: من فکر نمی‌کنم خداوند تا امروز مجموعه‌ای را غیر پاسخگوتر از اصولگرایان خلق کرده باشد. در همه جای دنیا صاحبان قدرت باید پاسخگو باشند اما جریان اصولگرا سالها حاکمیت قدرت را در دست داشت و حتی یک کلمه پاسخ نمی‌داد.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران تاکید کرد: امروز دیگر اخباری بدتر از فساد و رانت هفت هزار میلیاردی نیز بشنویم چندان تعجب نمی‌کنیم. کسانی که مدعی به عمل به اصول هستند از قوه قضاییه تا مجلس و ائمه جمعه امروز باید بیایند و به مردم پاسخ بدهند.

وی گفت: اگر چه کار دولت یازدهم بسیار سخت است و از یک طرف با مفاسد دولت گذشته و از سوی دیگر با مشکلات داخلی کشور دست به گریبان است اما ما هنوز از تدابیر دولت روحانی ناامید نشده ایم.


  اخبار سیاسی - ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------