آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

پرونده اصلاح قانون احزاب در وزارت کشور بسته شد



اخبار,اخبارسیاسی,وزارت کشور


 اخبار سیاسی - پرونده اصلاح قانون احزاب در وزارت کشور بسته شد

قائم مقام وزیر کشور گفت: پرونده اصلاح قانون احزاب در وزارت کشور بسته و این قانون برای بررسی نهایی و ارسال به مجلس توسط وزیر کشور به دولت تقدیم خواهد شد.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با میزان درباره روند رسیدگی به اصلاح قانون احزاب در وزارت کشور اظهار کرد: در طی مدت تعیین شده از سوی مجلس شورای اسلامی، جلسات متعددی میان وزارت کشور، نمایندگان مجلس و اعضای کمسیون شوراها و نمایندگان احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب برگزار شد که در مجموع به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

وی افزود: وزارت کشور درصدد است با اصلاح قانون احزاب با استفاده از نظر احزاب و تشکل‌های سیاسی روند جدیدی را برای فعالیت تشکل‌های سیاسی ایجاد کند.

امیری با اشاره به اینکه احزاب در فضای سیاسی کشور نقش تاثیرگذاری دارند تصریح کرد: در جلسات مشترک بین احزاب و وزارت کشور تصمیمات خوبی برای اصلاح قانون احزاب گرفته شد.

سخنگو وزارت کشور با اشاره به اینکه روند اصلاح قانون احزاب در وزارت کشور به اتمام رسیده است، گفت: در حال حاضر اصلاحیه قانون احزاب در اختیار وزیر کشور قرار گرفته است تا از سوی وی برای بررسی به دولت ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: عصر روز گذشته آخرین جلسه برای بررسی نهایی قانون احزاب و اخذ پیشنهادها از سوی دولت، مجلس و احزاب برگزار شد و بدین ترتیب کار بررسی قانون احزاب در وزارت کشور پایان یافت.

به گزارش میزان، پس از جلسه مشترک استانداران با وزیر کشور در ۸۰ حزب و تشکل سیاسی در ماه مبارک رمضان، کارگروهی سه جانبه از احزاب، دولت و مجلس تشکیل شد که دستور فوری آن بررسی قانون احزاب بود. در جلسات این کارگروه قانون احزاب بر اساس پیشنهادهای مجلس، دولت و احزاب بررسی شد و پس از برگزاری آخرین جلسه که عصر روز گذشته برگزار شد، کار بررسی قانون احزاب در وزارت کشور به پایان رسید و قرار شد این قانون برای بررسی نهایی و ارائه به مجلس به دولت تقدیم شود.


 اخبار سیاسی  - میزان

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------