آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

اعتراف نماینده مجلس به استیضاح بی‌دلیل فرجی‌دانا



اخبار,اخبار سیاسی,استیضاح فرجی‌دانا

 
 اخبار سیاسی  - فرجی‌دانا را بی‌دلیل استیضاح کردیم

یک نماینده مجلس اعتراف کرد که نمایندگان، بی‌دلیل رضا فرجی‌دانا را استیضاح کردند و این رفتار آنها باعث شد افکار عمومی دلایل نمایندگان مجلس درباره دلایل استیضاح وزیر سابق علوم را نپذیرند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: نمایندگان مجلس در هنگامه استیضاح فرجی‌دانا، در بدترین زمان ممکن، پشت جوانان را خالی کردند و در آستانه بازگشایی دانشگاه آنها را یتیم کرده و وزیرشان را از آنها گرفتند. وی افزود: ما بی‌دلیل وزیر سابق علوم را استیضاح کردیم و افکار عمومی هم دلایل ما را نپذیرفت و نتوانستیم آنها را قانع کنیم. در حال حاضر مجلس باید جبران مافات کند و به نیلی احمدآبادی رأی اعتماد بدهد و بگذارد آن دلخوری که بین مردم و دانشجویان پیش آمده بود جبران شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به فضای مجلس درباره رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: واقعا معلوم نیست که وزیر رأی می‌آورد یا خیر اما تعدادی از نمایندگان در حال شلوغ کردن فضا هستند اما تعدادی از نمایندگان نیز حرف‌هایشان را در دلشان نگه می‌دارند. من به این نتیجه نرسیدم که نمایندگان رای نمی ‌دهند، ته دل نمایندگان این نیست که رای ندهند.

 

 اخبار سیاسی  - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------