آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

اظهارات وکیل مهدی هاشمی بعد از پایان جلسه دادگاه



اخبار,اخبارسیاسی,مهدی هاشمی


 اخبار سیاسی -  وکیل مهدی هاشمی: اتهامات موکلم سیاسی است

علیزاده طباطبایی درباره اتهامات مهدی هاشمی بیان داشت:‌ این اتهامات کلا سیاسی است و امنیتی و اقتصادی نیست و ما درباره کیفرخواست مورد به مورد جواب می‌دهیم.

به گزارش  فارس، سید محمدعلیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی بعد از پایان سیزدهمین جلسه دادگاه با حضور در جمع خبرنگاران، گفت:‌ بنده وکالت را به عنوان یک شغل مقدس انتخاب کرده‌ام و در این 22 سال خدمتم یک مورد خلاف قضایی و دفاع از ناحق نداشته‌ام.

وی افزود: وظیفه بنده دفاع از حریم آقای هاشمی است و سفره‌ای پهن بوده و امثال رسایی‌ها سر این سفره می‌نشستند و الان این سفره جمع شده است.

علیزاده طباطبایی درباره نامه رسایی که به قاضی مقیسه اظهار داشت: این نامه درباره علنی برگزاری شدن دادگاه بود که قاضی هم گفته بود که وکلا قبلا هم درخواست علنی شدن دادگاه را داشتند، اما به دلیل دفاع از حیثیت نظام، نمی‌توان دادگاه را علنی برگزار کرد.

وی درباره اتهامات مهدی هاشمی بیان داشت:‌ این اتهامات کلا سیاسی است و امنیتی و اقتصادی نیست و ما در مورد کیفرخواست مورد به مورد جواب می‌دهیم.

علیزاده طباطبایی گفت: در قبول پرونده‌های از سال 88 به بعد حتی یک ریال هم نگرفتم و هم‌اکنون در کنار کار وکالت به تدریس در دانشگاه و عضویت در هیأت مدیره کانون وکلا مشغول هستم.

وی در خاتمه درباره پرونده غنچه قوامی گفت: غنچه قوامی یک مورد تبلیغ علیه نظام داشته که مجازات آن سه ماه تا یکسال حبس است که 5 ماه آن را کشیده است. همچنین بعد از ختم رسیدگی رأی باید تا 22 مهر ابلاغ می‌شد که تاکنون ابلاغ نشده است.


  اخبار سیاسی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------