آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

تزریق گاز به سانتریفیوژ IR5 نقض تعهدات است ؟



اخبار,اخبارسیاسی,سازمان انرژی اتمی

 اخبار سیاسی  - کمالوندی:
تزریق گاز به سانتریفیوژ IR5 نقض تعهدات نیست

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ضمن حضور در غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه مطبوعات در مصاحبه ب فارس ادعای یک اندیشکده آمریکایی مبنی بر نقض توافق ژنو را رد کرد و گفت: ایران هیچ تعهدی برای توقف فعالیت‌های تحقیق و توسعه خود نداده است.

به گزارش فارس از نمایشگاه مطبوعات، بهروز کمالوندی سخگنوی سازمان انرژی اتمی در گفتگو با خبرنگار فارس ادعای مطرح شده از سوی یک اندیشکده آمریکایی مبنی نقض توافق ژنو از سوی ایران را رد کرد و گفت: ایران هیچ تعهدی برای متوقف کردن فعالیتهای تحقیق و توسعه خود نداده است.

وی در مورد این ادعا که تزریق گاز به دستگاه سانتریفیوژ IR5 نقض توافق بوده گفت: ایران با این کار نه تعهدات پادمانی و نه برنامه مشترک اقدام را که سال گذشته در ژنو به دست آمد را نقض نکرده است چرا که ایران می‌تواند نه فقط در یک دستگاه بلکه در یک آبشار هم به کرات گاز تزریق کرده و فعالیت تحقیق و توسعه را ادامه دهد.

کمالوندی همچنین درباره روند مذاکرات با آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: آژانس سال گذشته نامه‌ای به ایران ارسال کرده و تاریخ جدیدی را برای برگزاری نشست بین ایران و آژانس پیشنهاد داده است که ایران در حال بررسی این تاریخ است ولی هنوز هیچ تاریخی مورد توافق قرار نگرفته است.
 
 اخبار سیاسی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------