آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

اصولگرایان مجلس بعدی را نخواهند دید



اخبار,اخبارسیاسی,وزارت علوم

 

 اخبار سیاسی  - داریوش قنبری:
اصولگرایان مجلس بعدی را نخواهند دید

 عضو حزب مردم سالاری گفت: برخی نمایندگان مجلس از زمان شکل گیری دولت یازدهم در حال سنگ اندازی هستند. آن ها تنها با وزارت علوم موضع ندارند.

داریوش قنبری با اشاره به تلاش اقلیت مجلس برای عدم رای اعتماد به سومین وزیر پیشنهادی علوم اظهار داشت: اقلیت مجلس هنوز تفکر حاکم بر دولت گذشته را از یاد نبرده اند و انگار نه انگار که فضای جامعه تغییر کرده است. وی با بیان اینکه این روزها ایده آل اقلیت مجلس انکار هویت رای مردم شده است، افزود: برخی از این افراد نمیخواهند هویت رای مردم به دولت دیده شود و از زمان شکل گیری دولت یازدهم در حال سنگ اندازی هستند. آن ها تنها با وزارت علوم موضع ندارند و در همه حال با لجاجت در حال زیر سوال بردن حاکمیت مردم هستند.

عضو حزب مردم سالاری با بیان اینکه سنگ بنای لجاجت اقلیت مجلس با دولت وزارت علوم شده است، گفت: در مجموع نمیخواهند به تعهد خود در مقابل مردم عمل کنند، البته دولتمردان تدبیر و امید هم تحت تاثیر فشار آن ها قرار نمی گیرند. وی در واکنش به صحبت های برخی تندرو که اظهار می کنند "اصلاح طلبان به دنبال سهم خواهی هستند"، افزود: هویت فکری خاصی که به روحانی رای داد اصلاح طلبان بودند. این اصلاح طلبان بودند که سال گذشته با آن همه هجمه و دست خالی پیروز شدند. آن ها باید بدانند که اصلاح طلبان در میان مردم جایگاه بالایی دارند، آن ها از این امر نگرانند ما هم توصیه می کنیم در مقابل جریانی مردمی چون اصلاح طلب نایستند بلکه خود را مردمی کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب به جریان انتخابات ریاست جمهوری اشاره و خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان به شکل گیری این دولت کمک کرده اند، کدام تشکل اصولگرا از روحانی حمایت کرد؟ کاندیدای تندروهای اصولگرایی که وزن پایینی داشت. کاندیداهای دیگر هم سعی کردند با ژست اصلاح طلبی موثر باشند که این اتفاق نیفتاد. بنابراین اگر این روند از سوی جریان تندرو اصولگرا ادامه یابد و با مردم آشتی نکنند، مجلس آینده را از دست داده و به نتیجه نخواهند رسید.
 
  اخبار سیاسی  - ایسکانیوز
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------