آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

تابش : پیامک‌های تخریب فرهادی٬ از بیرون مجلس سازمان نیافته است



اخبار,اخبارسیاسی,نمايندگان مجلس

 

 اخبار سیاسی  - محمدرضا تابش ؛
پیامک‌های تخریب فرهادی٬ از بیرون مجلس سازمان نیافته است

نه به آن دو دو کردن و نه به این چهار چهار نشان دادن نمایندگان نسبت به گزینه‌هایی که شاید خیلی هم نشناسند. فکر می‌کنم صلوات نمایندگان در آن لحظه بیشتر بابت این بوده که دولت مجبور شد گزینه جدیدی را معرفی کند.

نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه جریان سازمان‌دهی شده از بیرون در تعامل با برخی از نمایندگان بر علیه دکتر فرهادی وجود ندارد٬ تاکید کرد: وزیر پیشنهادی از نظر سلامت کاری ذهنی و فکری همیشه ثابت کرده انسانی وارسته٬ درست و شریف است و انشاالله بتواند با قدرت و قوت در این عرصه سخت که نیاز به وقت بسیاری دارد بدرخشد و چاشنی و اکسیر جوانی گذشته را بازگرداند.

محمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا و در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه وزیر پیشنهادی علوم که برای چندمین بار توسط دولت یازدهم به مجلس معرفی می‌شود٬ چقدر شرایط مدیریتی بی‌حاشیه را دارد٬ گفت: دکتر فرهادی شاید جزء اولین گزینه‌هایی بود که به ذهن نمایندگانی که با دولت قرابت ذهنی دارد و می‌دانستیم اگر ایشان از ابتدا پیشنهاد می‌شد حتما رای می‌آورد و اکنون نیز بر همین نظر هستیم.

نماینده مردم اردکان افزود: فرهادی را می‌توان جزء متخصصین نامدار کشور دانست که در رشته خود کاملا متخصص آگاه عالم و دانشمند است. ایشان هم تجربه تصدی در دولت حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای به نخست وزیری مهندس موسوی را دارد و هم در دولت آقای خاتمی تصدی وزارت بهداشت و درمان را داشته‌اند.

وی افزود: چیزی که بارز بوده عملکرد خوب ایشان در هر دو مسوولیت است. وی وزیری بوده که در دولت‌های گذشته ثابت کرد تفکر اصلاح‌طلبانه اعتدالی دارد و به علت کارآمد بودنش هیچ‌گاه سیاست را در کار دخالت نداد و براساس رسالت تکلیف و وظیفه‌ای که نسبت به ارزش‌ها شهدا امام و رهبری دارد٬ کار خودش را با قاطعیت در وزارت علوم انجام می‌دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه وزیر پیشنهادی در جلسات کلانی که در سطح روسای قوای شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشکیل می‌شده٬ حضور داشته و انسانی مجرب٬ پخته و آشنا به کار است٬ ادامه داد: وزیر پیشنهادی از نظر سلامت کاری ذهنی و فکری نیز همیشه ثابت کرده انسانی وارسته درست و شریفی است و انشاالله که بتواند با قدرت و قوت در این عرصه سخت که نیاز به وقت بسیار دارد بدرخشد و اکسیر جوانی گذشته را بازگرداند.

تابش در مورد استقبال نمایندگان در صحن از اعلام نام فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم و پیامک‌هایی که جهت تخریب و نوعی جریان سازی بر علیه فرهادی منتشر می‌شود به خبرنگار ایلنا گفت: نه به آن دو دو کردن و نه به این چهار چهار نشان دادن نمایندگان نسبت به گزینه‌هایی که شاید خیلی هم نشناسند. فکر می‌کنم صلوات نمایندگان در آن لحظه بیشتر بابت این بوده که دولت مجبور شد گزینه جدیدی را معرفی کند اما باز پیامک‌هایی که در جهت تخریب ایشان می‌آید دیگر آن حرکت سازمان یافته بیرون از مجلس و در ارتباط و تعامل با برخی از چهره‌های مجلس دیگر وجود ندارد یعنی معلوم است دیگر جریانی با ایشان برخورد نمی‌شود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطرنشان کرد: اینکه دیگر مانند وزرای پیشنهادی قبلی با فرهادی دیگر با پیامک‌های جریانی برخورد نمی‌شود نشان می‌دهد نمایندگان براساس تکلیف وظیفه یا تفکر سیاسی‌شان می‌خواهند به اطمینان خاطری از ایشان برسند که این نه تنها اشکالی ندارد بلکه بسیار هم خوب است تا سوال کنند و حرف بزنند.

نماینده مردم اردکان افزود: آن‌چیزی که مطرود است این است که مجلسی که در راس امور قرار گرفته٬ تحت تاثیر جریانات خارج از مجلس قرار نگیرد چیزی که در مورد گزینه‌های قبلی وجود داشت. اما الان احساس می‌کنم ضمن اینکه برای ایشان پیامک‌های تخریبی می‌آید اما جریانی نیست. یعنی یک جریان تخریبی خارج از مجلس در پیوستگی با برخی نمایندگان وجود ندارد و این تفاوت پیامک‌های فرهادی با دیگر گزینه‌های پیشنهادی است.

وی همچنین اظهار داشت: با دوستان شوخی کردیم و گفتیم در هر صورت هم آقای فرهادی شناسنامه‌ای بعد از سال 88 دارد و حتی دستگاههای فتنه سنج هم ارزیابی کرده‌اند و متوجه شدند که ایشان حامی فتنه نیستند و هیچوقت نبوده‌اند.


 اخبار سیاسی  - ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------