آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

نماینده مجلس: فتنه در دست عده‌ای وسیله‌ای برای کاسبی شده است/ در تشییع جنازه مرتضی پاشایی تامل کنیم



اخبار,اخبار سیاسی ,نمایندگان  مجلس


 اخبار سیاسی  - نماینده مجلس: فتنه در دست عده‌ای وسیله‌ای برای کاسبی شده است/ در تشییع جنازه مرتضی پاشایی تامل کنیم

ما همانگونه که فتنه سال 88 را محکوم می‌کنیم، فقر و فساد و پرونده‌های فساد و آمار بالای طلاق و بیکاری را نیز محکوم می‌کنیم.

نماینده بناب در مجلس گفت: فتنه در دست عده‌ای وسیله‌ای برای کاسبی شده و هرجا که می‌خواهند کسی را حذف کنند، به فتنه سال 88 متمسک می‌شوند.

به گزارش  فارس، حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن  علنی اظهار داشت: این روزها هر نشست و جلسه‌ای برگزار می‌شود، بحث فتنه سال 88 است و از آنجا که در منطق عده‌ای، اصل بر اتهام است، نه بر برائت، بنده نیز با صراحت فتنه ننگین سال 1388 را برای چندمین بار محکوم می‌کنم، تا بدینوسیله به هزار کار نکرده، متهم نشوم.

وی افزود: من معتقدم که حداقل یک نسل از کشورمان به صورت مستقیم تحت تأثیر فتنه سال 88 خواهد بود، از این رو لازم است تا دستگاه‌های نظارتی به صورت شفاف شاخصه‌هایی که افراد در فتنه سال 88 نقش داشته‌اند را مشخص کنند تا برخی از جریانات سیاسی برای حذف رقبای خود از فتنه سال 88 سوءاستفاده نکنند.

نماینده بناب خاطرنشان کرد: فتنه در دست عده‌ای وسیله‌ای برای کاسبی شده و هرجا که می‌خواهند کسی را حذف کنند به فتنه سال 88 متمسک می‌شوند، ما همانگونه که فتنه سال 88 را محکوم می‌کنیم، فقر و فساد و پرونده‌های فساد و آمار بالای طلاق و بیکاری را نیز محکوم می‌کنیم.

باقری با اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع جنازه مرتضی پاشایی گفت: از همکاران خودم به ویژه نمایندگان تهران سوال می‌کنم اگر چنین اتفاقی برای شما رخ دهد می‌توانید بگویید چند درصد از حاضران در مراسم این خواننده پاپ در مراسمتان شرکت می‌کنند، مگر نه اینکه خیل عظیم جوانان حاضر در این مراسم موکلانتان هستند و شما به واسطه رأی آنها به مجلس آمده‌اید، باید کمی تأمل کنیم تا بفهمیم کجای کار دچار اشکال است.

وی با اشاره به مذاکرات ایران با 1+5 ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده ایران با تکیه بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در صحنه بین‌المللی حاضر شدند و با زبانی مودبانه منافع ملی را دنبال کردند و نتیجه نهایی مذاکرات هرچه که باشد، پیروز میدان، ملت ایران خواهد بود، چراکه رهبرشان فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نماینده بناب در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.


 اخبار سیاسی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------