آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

دلواپسان سکوت کنند تا اعمالشان از یاد برود



اخبار,اخبارسیاسی,غلامحسین کرباسچی

 

 اخبارسیاسی  - کرباسچی:
دلواپسان سکوت کنند تا اعمالشان از یاد برود

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی پیرامون ابراز نگرانی چند باره دلواپسان در مورد گروه مذاکره کننده، گفت: اگر دلواپسان می خواهند سیاست به خرج دهند باید مدتی سکوت کنند تا اعمالشان از یاد مردم برود.

غلامحسین کرباسچی پیرامون نگرانی دلواپسان داخلی در مورد مذاکرات و گروه مذاکره کننده با وجود تاییدات رهبری و علما، اظهار داشت: دلواپسان در دلواپسی خود یک ایده سیاسی را دنبال می کنند. این افراد ته ذهنشان اصلا دلواپس نیستند. او ادامه داد: این افراد اگر می خواستند دلواپس باشند باید در 8 سال گذشته دلواپس می بودند. آنان چرا در 8 سال احمدی نژاد دلواپس نبودند؟ این افراد امروز دارند قضاء آن دلواپسی را پس می دهند.

کرباسچی در ادامه بیان داشت: این دلواپسی واقعی نیست بلکه سخنان سیاسی است که بهانه کردند تا در برابر آن همه ی سکوتی را که در 8 سال احمدی نژاد داشتند جبران کنند. 8 سالی که در آن دلواپسان حرفی برای گفتن نداشتند. لذا این افراد باید آن زمانی نگران می بودند که مشخص نشد چه بر سر 700 میلیارد دلار پول کشور آمد. در آن 8 سالی که با سخنانشان قطعنامه های سیاسی بر علیه ایران صادر شد.

کرباسچی با تاکید بر این که پیکان تیز دلواپسان نه به سمت وزارت خارجه که به سمت قدرت است، عنوان داشت: این افراد همیشه شعار می دهند تا از ذهن جامعه فراموش نشوند. این در حالی است که دلواپسان هر چقدر در ذهن جامعه حضور داشته باشند کمی و کاستی ها اعمال آنان به یاد مردم می آید. این حضور، استراتژی نادرستی برای آنها خواهد بود. وی در ادامه عنوان داشت: اگر دلواپسان می خواهند سیاست به خرج دهند باید مدتی سکوت کنند تا اعمالشان از یاد مردم برود. دلواپسان استراتژی هم ندارند.

این تحلیل گر سیاسی پیرامون افشای مکالمات محرمانه وزارت خارجه در مجلس شورای اسلامی، عنوان داشت: مردم بخوبی موضع این افراد را فهمیده اند. این افشاگری‌ها تاثیر چندانی در روند مذاکرات نداشته و همانطور که تا امروز دولت و نظام توانسته مذاکرات را به گونه ای که منافع کشور تامین شود، هدایت کنند در ادامه نیز همین‌گونه عمل خواهد کرد.
 
 اخبار سیاسی  - ایسکا نیوز
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------