آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

حضور نوبخت در نشست غیرعلنی فردای مجلس



اخبار,اخبارسیاسی, نوبخت


اخبارسیاسی  - حضور نوبخت در نشست غیرعلنی فردای مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به حضور نوبخت در نشست غیرعلنی فردای مجلس، گفت: در این نشست معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در خصوص مسائل بودجه توضیحات بیشتری را به نمایندگان ارائه خواهد کرد.

حسین سبحانی نیا در گفت وگو با خانه ملت، درتشریح جلسه امروز دوشنبه ( 17 آذر) هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: دراین جلسه امیدوار رضایی معاون  قوانین مجلس گزارشی را ازاقدامات انجام شده در حوزه تنقیح قوانین به اعضای هیأت رئیسه ارائه کرد، البته  وی پیشنهاداتی را درخصوص چگونه تحقق اهداف معاونت در تنقیح قوانین به صورت بخشی یا موردی، مطرح کرد.

نماینده مردم فیروزه و نیشابور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نشست امروز مقرر شد که قانونی در زمینه تنقیح قوانین در قالب طرح  و از طریق هیأت رئیسه مجلس ارائه شود، همچنین در این جلسه راهکارهایی نیز مطرح شد تا بخش تنقیح امور مربوطه را عملیاتی کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور محمدباقر نوبخت در جلسه غیر علنی فردا مجلس خبر داد و گفت: در این جلسه معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در خصوص مسائل بودجه توضیحات بیشتری را به نمایندگان ارائه خواهد کرد.


اخبار سیاسی  - خانه ملت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------