آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

بسیج و سپاه ضابطان عملی امر به معروف شدند



اخبار,اخبارسیاسی, ضابطان عملی امر به معروف


 اخبار سیاسی  - نمایندگان مجلس تصویب کردند:
بسیج و سپاه ضابطان عملی امر به معروف شدند

به موجب مصوبه مجلس، دستگاه‌های اجرایی موضوع این قانون موظف شدند گزارش عملکرد خود را در مورد چگونگی اجرای این قانون حداقل 6 ماه یک‌بار به ستاد ارائه دهند.

 به گزارش تيک  ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان رسیدگی به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را ادامه دادند و مواد باقیمانده آن را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

نمایندگان مجلس با پیشنهاد جدید برای الحاق به این طرح موافقت کردند که به موجب آن، ستاد امر به معروف و نهی از منکر موظف شد با همکاری نیروی مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای آن مرتبه از امر به معروف و نهی از منکر که مستلزم اقدام عملی است برای افراد مورد نیاز از نیروی بسیج و سپاه به عنوان ضابطان امر به معروف و نهی از منکر دوره آموزشی برگزار و برای آنها مجوز مخصوص صادر کند.

همچنین به موجب مصوبه مجلس، دستگاه‌های اجرایی موضوع این قانون موظف شدند گزارش عملکرد خود را در مورد چگونگی اجرای این قانون حداقل 6 ماه یک‌بار به ستاد ارائه دهند.

مجلس مقرر کرد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر موظف است گزارش عملکرد سالانه خود را در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

وکلای ملت مصوب کردند که اعتبارات اجرایی این قانون از محل بودجه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط موضوع این قانون و جدول شماره (17- کمک به اشخاص حقوقی غیردولتی) موضوع جزء 3 ردیف 540000 جدول شماره 9 مربوط به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تأمین شود.

مجلس مقرر کرد دستورالعمل اجرایی این قانون توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر حداکثر ظرف 3 ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون تصویب و ابلاغ می‌شود.


 اخبار سیاسی  - تیک 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------