آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

ارائه پیشنهاد جهان ضدخشونت وافراطی گری ازسوی رییس جمهور، تصویرسازی خشن ازایران را باطل کرد



اخبار,اخبارسیاسی,خشونت و افراطی گری

 

 اخبار سیاسی  - نهاوندیان:ارائه پیشنهاد جهان ضدخشونت وافراطی گری ازسوی رییس جمهور، تصویرسازی خشن ازایران را باطل کرد

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به 10 پیشنهاد رییس جمهوری به کنفرانس بین المللی «جهان علیه خشونت و افراطی گری»، گفت: امیدواریم این پیشنهادها مقدمه ای برای هماهنگی و عزم مشترک باشد.

محمد نهاوندیان برگزاری کنفرانس «جهان ضد خشونت و افراطی گری» را برای پیدایش فهم واحد از ریشه های خشونت و افراطی گری مهم دانست و گفت: در این کنفرانس بر عزم مشترک جهانی در مقابله با پدیده خشونت و ریشه های آن تاکید می شود.

او ادامه داد: این فهم و عزم، مقدمه ای برای اقدام مشترک خواهد بود.

رییس دفتر رییس جمهور گفت: این حضور جدی که در این کنفرانس شاهد بودیم به دنبال استقبالی است که در رای اجماعی سازمان ملل نسبت به پیشنهاد رییس جمهوری ایران اسلامی در تصویب قطعنامه جهان علیه خشونت و افراطی گری دیده شد.

نهاوندیان درباره آثار برگزاری این کنفرانس گفت: به دنبال سال ها و بلکه ها ده ها سال که رسانه های جهانی بعضا تحت تاثیر محافل ضد ایرانی به تصویر سازی نادرست از ایران و اسلام می پرداختند و اسلام هراسی و ایران هراسی را دامن می زدند؛ حقیقتا این توفیق بزرگی بود.

او توضیح داد: این که پیشنهاد جهان ضد خشونت و افراطی گری از سوی رییس جمهوری اسلامی ایران مطرح شده و با اجماع جهانی تصویب می شود، مهر بطلانی بر همه آن تصویر سازی های مجعول بود.

رییس دفتر رییس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران پیشتاز و پرچم دار حرکت جهانی علیه خشونت و افراطی گری است و پیام راستین اسلام یعنی صلح و دوستی را جهانی کرده است.

کنفرانس بین المللی جهان علیه خشونت و افراطی گری روز سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و با شرکت مقامات سیاسی 53 کشور در سالن اجلاس سران تهران آغاز به کار کرد و تا امروز(چهارشنبه) ادامه دارد.


 اخبارسیاسی  - ایرنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------