آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

ناگفته هایی از آخرین نماز جمعه هاشمی رفسنجانی



اخبار,اخبار سیاسی, هاشمی رفسنجانی


اخبارسیاسی  - ناگفته هایی از آخرین نماز جمعه هاشمی رفسنجانی

حتی یکی دو برخورد تلفنی بین ناطق نوری با احمدی نژاد هم انجام شد. آقای ناطق می گفت شما این طرح هایی که دارید طرح هایی است که با واقعیت ها خیلی نمی سازد، روی آسمان ها سیر نکن، بیا پایین با هم صحبت کنیم، اینها را من می شنیدم که آقای ناطق تلفن زد به آقای احمدی نژاد و آقای ناطق به شدت معترض بود به این گونه برخورد و این روش.

 سید رضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ناگفته هایی از آخرین نماز جمعه آیت الله «اکبر هاشمی رفسنجانی»، اختلافات علی اکبر ناطق نوری و محمود احمدی نژاد و جلسات همگرایی شورای سیاست گذاری ائمه جماعات بیان کرد.

به گزارش ایرنا، «سید رضا تقوی» عصر جمعه با حضور در برنامه تلویزیونی شناسنامه همچنین ناگفته هایی از انتخابات امامان جمعه و میزان حقوق و مزایای آنان مطالبی را تشریح کرد.

وی درباره آخرین نمازجمعه آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: این نمازجمعه را با چنگ و دندان کنترل کردیم. آیا واقعا در هر هفته ای که آقای هاشمی می خواست بیاید ما باید یک لشکری را بسیج کنیم و به این شکل نمازجمعه را اداره کنیم. آن جمعه کنترل کردیم، اگر جمعه بعد می خواست ایشان تشریف بیاورد و بریزند نماز را به هم بریزند اصلا چه می ماند برای نمازجمعه؟ کشورهای اسلامی در مورد ما چه می گفتند؟ دنیا چگونه نگاه می کرد؟ لذا جناب آقای هاشمی خودشان هم متوجه شدند که به این شکل نمی تواند نماز بخواند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در این برنامه تلویزیونی تصریح کرد : احمدی نژاد یکی دو جلسه به جلسات شورای هماهنگی انتخابات 84 آمد و دیگر نیامد. اول هیچ فکر نمی کردیم او رئیس جمهور شود، حتی یکی دو برخورد تلفنی بین ناطق نوری با احمدی نژاد هم انجام شد. آقای ناطق می گفت شما این طرح هایی که دارید طرح هایی است که با واقعیت ها خیلی نمی سازد، روی آسمان ها سیر نکن، بیا پایین با هم صحبت کنیم، اینها را من می شنیدم که آقای ناطق تلفن زد به آقای احمدی نژاد و آقای ناطق به شدت معترض بود به این گونه برخورد و این روش.

 اخبارسیاسی  -  ایرنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------