آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

مگر خاتمی چه‌کرده که ممنوع الخروج است؟



اخبار,اخبارسیاسی, خاتمی

 

 اخبار سیاسی  - عده‌ای می‌خواهند با تخریب هاشمی به جایی برسند
مگر خاتمی چه‌کرده که ممنوع الخروج است؟

 نماینده ارومیه در مجلس با تاکید بر حفظ شخصیت‌هایی که گنجینه و سرمایه قدرتمند برای ایران اسلامی هستند، گفت: امروز عده‌ای با تخریب شخصیت‌هایی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی می‌خواهند به جایی برسند.

  این مطلب را در راستای سخنان رییس جمهوری مبنی بر این که تازه به دوران رسیده‌ها نگران انقلاب نباشند و همچنین اظهارات حجت الاسلام سید حسن خمینی که گفته بود از راه رسیده‌ها با بمباران تبلیغاتی، چهره‌های قدیمی را منکوب می‌کنند؛ بیان کرد. این نماینده مجلس تخریب چهره های نظام و انقلاب را بالاترین خیانت و ظلم به انقلاب دانست و افزود: امروز برای گروهی، تریبون مجلس تبدیل به تریبونی برای تخریب بزرگان و افرادی که این انقلاب را ایجاد کرده‌اند، شده‌است.

فتاحی ادامه داد: افرادی که امروز توسط برخی گروه‌ها تخریب می شوند، بزرگانی بودند که انقلاب را ایجاد کرده اند و از نظر ما کسانی که آن‌ها را تخریب کرده‌اند با انقلاب مشکل دارند زیرا این افراد هموار کننده انقلاب بودند. وی با اشاره به تخریب هایی که نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی می شود، اظهار داشت: امروز هر کسی که می خواهد خودی نشان دهد و به جایی برسد، به تخریب هاشمی رفسنجانی روی می آورد اما آنان بدانند که با بی احترامی به بزرگان نمی‌توانند به جایی برسند. این افراد بهتر است به جای این که از این گونه راه‌ها به بالا بروند از توان علمی، دانش و صداقت خود استفاده کنند.

فتاحی با یادآوری این که این گونه تخریب‌ها به ضرر منافع ملی کشور و نظام است، اضافه کرد: امروز باید حرمت بزرگانی مانند آیت الله هاشمی رفسنجانی حفظ شود. وی یادآور شد: حیف است که امروز از ظرفیت افرادی همچون خاتمی استفاده نشود، در شرایط کنونی به جای این که خاتمی را سفیر صلح و دوستی کنند، وی را ممنوع الخروج و ممنوع التصویر می کنند، مگر خاتمی چه کرده که باید ممنوع الخروج و یا ممنوع التصویر شود؟ این نماینده مجلس با تاکید بر این که هاشمی رفسنجانی و خاتمی یک گنجینه و سرمایه قدرتمند برای ایران هستند گفت: اگر خاتمی در هر کشور دیگری بود از ظرفیت های او به شکل بی نهایت استفاده می‌کردند، چرا ما از گنجینه ای مانند خاتمی استفاده نمی‌کنیم.

 

 اخبار سیاسی  - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------