آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

ارسال پرونده سعید مرتضوی به مرجع قضایی دیگر



اخبار,اخبارسیاسی,سعید مرتضوی


اخبار سیاسی  - ارسال پرونده سعید مرتضوی به مرجع قضایی دیگر

افتخاری بیان کرد: هنوز برای آن بخش از پرونده که مربوط به جزای نقدی می‌شود و دیوان عالی از آن ایراد گرفته، شعبه هم‌عرض تعیین نشده است.

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران گفت: یک مرجع قضایی پرونده سعید مرتضوی را برای مطالعه از ما مطالبه کرده است و ما پرونده را به آنها ارائه کرده‌ایم.

محسن افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا برای پرونده سعید مرتضوی شعبه هم‌عرض تعیین شده است؟ گفت: یک مرجع قضایی پرونده را از ما مطالبه کرده و ما پرونده را به آنها داده‌ایم تا پس از مطالعه آن را به ما بازگردانند.

وی از ذکر نام آن مرجع قضایی خودداری کرد و افزود: نمی‌توانم نام آن مرجع قضایی را که درخواست مطالعه این پرونده را داشته، بیان کنم.

افتخاری بیان کرد: هنوز برای آن بخش از پرونده که مربوط به جزای نقدی می‌شود و دیوان عالی از آن ایراد گرفته، شعبه هم‌عرض تعیین نشده است.

بر اساس این گزارش، سعید مرتضوی در پرونده کهریزک علاوه بر اتهام «مشارکت در بازداشت غیرقانونی»، اتهام دیگری مبنی بر «معاونت در تنظیم گزارش خلاف واقع از طریق امر یا ترغیب ماموران مربوطه به تنظیم گزارش خطاب به خود» داشت که شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران در همین رابطه سعید مرتضوی را به پرداخت 200 هزار تومان جزای نقدی محکوم کرد.

شعبه 38 دیوان عالی کشور به این قسمت از پرونده ایراد گرفت و به همین دلیل پرونده را برای رسیدگی ماهوی در شعبه هم‌عرض، به دادگاه کیفری استان تهران ارسال کرده است.


 اخبار سیاسی  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------