آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

شکایت مهدی هاشمی از کاوه اشتهاردی



اخبار,اخبار سیاسی,مهدی هاشمی

 

 اخبار سیاسی  - شکایت مهدی هاشمی از کاوه اشتهاردی

علیزاده طباطبایی یادآور شد: پیش‌تر نیز در همین زمینه، شکایتی را علیه حمید رسایی نماینده مجلس ارائه کرده بودیم که هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است.

مهدی هاشمی در واکنش به انتشار کیفرخواست پرونده‌اش در نشریه رمز عبور، از کاوه اشتهاردی مسئول این نشریه به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد.

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی وکیل مدافع مهدی هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم، با اعلام این خبر اظهار داشت: شکایت خود را به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تقدیم کردیم و هفته جاری برای توضیح شکایت خود به دادسرا مراجعه خواهیم کرد.

وی یادآور شد: پیش‌تر نیز در همین زمینه، شکایتی را علیه حمید رسایی نماینده مجلس ارائه کرده بودیم که هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است.

وکیل مدافع مهدی هاشمی اعلام آمادگی کرد برای پاسخ به ادعاها و اتهام‌های مطرح شده علیه موکلش نشست مشترک با کسانی که چنین ادعاهایی دارند، برگزار کند.

وی درباره دادگاه مهدی هاشمی هم گفت: بیشتر دفاعیات انجام شده و به احتمال زیاد جلسه امروز یا جلسه بعدی که روز دوشنبه برگزار می‌شود، آخرین جلسه خواهد بود.


  اخبار سیاسی  - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------