آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

در انتخابات نشان خواهیم داد اصلاح‌طلبان همدل هستند/ با اصولگرایان معتدل لیست مشترک تنظیم می‌شود



اخبار,اخبارسیاسی,محمدرضا عارف

 اخبار سیاسی  -  عارف  :
در انتخابات نشان خواهیم داد اصلاح‌طلبان همدل هستند/ با اصولگرایان معتدل لیست مشترک تنظیم می‌شود

بعد از اجماع با اصلاح‌طلبان به دنبال بحث ائتلاف با اصولگرایان معتدل هستیم. می‌توانیم بخشی از لیست‌هایمان را با اصولگرایان معتدل به صورت مشترک تنظیم کنیم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه در انتخابات سال آینده مجلس نشان خواهیم داد اصلاح‌طلبان همدل هستند، تاکید کرد: اگر به اجماع دست پیدا کنیم، بسیار خوشبین هستم که بتوانیم حداکثر کرسی‌های مجلس را نیز کسب کنیم.

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص برنامه‌هایش برای شرکت در انتخابات گفت: مشغول تدوین برنامه‌ها و سیاست‌ها برای حضور در انتخابات و چگونگی اجماع هستیم.

وی ادامه داد: بر این باور هستم که شرایط کشور ایجاب می‌کند اصلاح‌طلبان به اجماع برسند و باید با تفاهم حداکثری٬ کار را دنبال کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خطاب به احزاب اصلاح‌طلب٬ اظهار داشت: انتظارمان از تشکل‌ها و احزاب اصلاح‌طلب این است که با حداقل توقع و حداکثر مسئولیت‌پذیری اجازه بدهند پروسه اجماع را پیگیری کنیم.

عارف با ابراز امیدواری برای رسیدن به اجماع در میان اصلاح‌طلبان٬ تصریح کرد: اگر به اجماع دست پیدا کنیم، بسیار خوشبین هستم که بتوانیم حداکثر کرسی‌های مجلس را نیز کسب کنیم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در خصوص انتظارش از مجلس دهم٬ خاطرنشان کرد: بر این باور هستم که مجلس آتی، باید مجلسی تخصصی و کارآمد باشد که کارشناسانی زبده با نگاه ملی و فراملی به مسائل داشته باشند.

وی از اعلام راهبردهای انتخاباتی خود تا پایان سال آتی یا ماه‌های نخست سال آتی برای انتخابات مجلس خبر داد و درباره ائتلاف اصلاح‌طلبان با اصولگرایان میانه‌رو و معتدل یادآور شد: بعد از اجماع با اصلاح‌طلبان به دنبال بحث ائتلاف با اصولگرایان معتدل هستیم. معتقدم می‌توانیم بخشی از لیست‌هایمان مشترک باشد و اگر در مجلس افراد مشترک داشته باشیم، این افراد می‌توانند پایه و محور تفاهم و همدلی باشند که این مسئله در پیشبرد برنامه‌های مجلس و پیشرفت کشور موثر است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص اخبار برخی از رسانه‌های مخالف اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه در میان اصلاح‌طلبان اختلاف است و وی با سیدمحمد خاتمی اختلاف دارد، ابراز داشت: این مسائل فقط شایعه هستند و صحت ندارند. راه و روش من این است که به مسائل و شایعات اینچنینی نپردازم چراکه این مسئله موجب بازماندن از پرداختن به مسائل اصلی می‌شود.

عارف در پایان، با اشاره به انتخابات آتی مجلس عنوان کرد: در انتخابات سال آینده مجلس نشان خواهیم داد که اصلاح‌طلبان همدل هستند و امیدوارم که اصلاح‌طلبان با یک لیست وارد عرصه انتخابات بشوند.


  اخبار سیاسی  - ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------