آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

مقاومت وزیر کشور در برابر این دستور رییس جمهور



اخبار,اخبارسیاسی,معاونت سیاسی وزارت کشور


 اخبار سیاسی  - مقاومت وزیر کشور در برابر این دستور رییس جمهور ؛ «"صالحی امیری" معاون سیاسی شود»

چندی پیش با توجه به طولانی شدن روند انتخاب معاونت سیاسی وزارت کشور و همچنین «گزینه های نه چندان مناسب این معاونت» ، رییس جمهور گزینه ی خود را به رحمانی فضلی وزیر کشور معرفی می کند و خواستار معرفی «صالحی امیری» در این سمت حساس می شود.

 خبرنگار  انتخاب  به نقل از منابع خود، از مشخص شدن گزینه اصلی معاونت سیاسی وزارت کشور به دستور رییس جمهور خبر داد ، اما این خواست دکتر روحانی تا این لحظه اجرایی نشده است.

به گزارش انتخاب  ؛ چندی پیش با توجه به طولانی شدن روند انتخاب معاونت سیاسی وزارت کشور و همچنین «گزینه های نه چندان مناسب این معاونت» ، رییس جمهور گزینه ی خود را به رحمانی فضلی وزیر کشور معرفی می کند و خواستار معرفی «صالحی امیری» در این سمت حساس می شود.

 

اخبار,اخبارسیاسی,معاونت سیاسی وزارت کشور


 «با این حال ، اخبار رسیده به «انتخاب» حکایت از آن دارد که وزیر کشور تا این لحظه در برابر خواسته رییس جمهور مقاومت کرده است و همچنان درصدد است ، گزینه های خود را در این سمت معرفی کند.

قابل ذکر است، صالحی امیری رییس فعلی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران است. او در آغاز کار دولت یازدهم، هفتاد روز سرپرست وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران بود. نهایتاً صالحی امیری با کسب ۱۴۱ رأی مخالف، ۱۰۷ رأی موافق و ۱۳ رأی ممتنع نتوانست از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

از سوی دیگر، در شرایطی که بیش از 7 ماه از استعفای معاون سیاسی وزارت کشور و عدم معرفی گزینه جدید می گذرد، هفته گذشته نوبخت سخنگوی دولت در پاسخ به این سؤال که گفته‌ می‌شود حسنعلی امیری قرار است برای این سمت انتخاب شود، افزود: آقای امیری شخصیت محترم و مقبول دولت است اما شخص مورد نظر برای معاونت سیاسی به زودی مشخص می‌شود.

 

  اخبار سیاسی  - انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------