آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

مگر دکل نفت کالای اشانتیونی است که گم شود



اخبار,اخبار سیاسی,ناطق‌نوری


  اخبار سیاسی - ناطق‌نوری: مجلس با دولت همراهی ندارد
مگر دکل نفت کالای اشانتیونی است که گم شود

 نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص درآمدهای اقتصادی دولت احمدی‌نژاد گفت که متاسفانه او قدر این در آمد تاریخی را ندانست. اگر از زمان قاجار بخواهیم درآمدی که این ۸ سال داشتیم را محاسبه کنیم٬ باز هم اینقدر نمی‌شود اما آقایان در آخر چه تحویل دادند؟

ناطق‌نوری عضو دو دوره کمیسیون نفت مجلس شورای اسلامی از مدیریت حال حاضر نفت راضی بوده و زنگنه را بهترین فرد برای تصدی این وزارتخانه بعد از آن دوران وحشتناک دانست که توانایی سر و سامان دادن به این وزارتخانه را دارد. نماینده هفت دوره مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده‌های فسادی که هر روز باید منتظر شکل جدید آن باشیم. در دولت آقایان٬ ما انواع شاهکار‌ها را دیدیم، مگر دکل نفتی کالای اشانتیونی است که گم شود؟ وی افزود: این در حالی‌ست که تعدای از نماینده‌های اقتصادی این دوره مجلس، نه تنها در همراهی با دولت در طرح‌های اقتصادی کاری نمی‌کنند بلکه بیشتر به دنبال ضربه زدن به بهانه‌های مختلف هستند، از رای ندادن به وزرا تا کارهای دیگر.

ناطق نوری ادامه داد: سالی که حاج آقا (اکبر ناطق نوری) انتخابات را به آقای خاتمی واگذار کردند٬ دولت طرحی به مجلس آورد که نیاز به بودجه برای سرمایه‌گذاری از یک حوزه نفتی مشترک را داشت، خب این طرح یک طرح ملی بود و ما نباید از کشوری که در این حوزه با ما مشترک است٬ عقب می‌افتادیم. من به عنوان موافق صحبت کردم در صورتی که از لحاظ سیاسی با دولت اختلاف داشتم آن وقت آقای نوبخت که از لحاظ سیاسی با دولت بود مخالف این طرح بود، درست یادم است‌‌‌ همان زمان با آقای نوبخت خصوصی صحبت کردم؛ گفتم ما هر دو نمایندگان شمال ایران هستیم؛ من از گیلان تو از مازندران؛ این طرح از طرح‌های ملی کشور است کمک کنید که تصویب شود، آخر‌‌‌ همان روز تلفن ۳۳۳ مجلس لابی مجلس٬ بنده را خواستند؛ گفتند آقای خاتمی با تو کار دارد. پس از احوالپرسی٬ بابت کمک کردن به تصویب این طرح تشکر کردند و من گفتم وظیفه نمایندگی‌ام این است.

نماینده هفت دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این است نمایندگی. مردم این را می‌خواهند. در وضعیت حال حاضر اقتصادی و فشار تحریم‌ها٬ باید اینگونه تعامل‌ها بین دولت و مجلس باشد. ناطق‌نوری در پایان در خصوص سقوط قیمت نفت در بازارهای جهانی گفت: دنبال علت خاصی نگردید تمام این کار‌ها شیطنت عربستان است، سیاست‌های این کشور همیشه با ما در تضاد است و ما باید با آمادگی کامل در این کشمکش حضور داشته باشیم بر همین اساس پیشنهاد من به دولت این است که بودجه را بر اساس نفت ۴۰ دلار ببندد.
 
اخبار سیاسی  -  ایلنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------