آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

واکنش علی مطهری به خبر شکایت نمایندگان مجلس از او



اخبار,اخبارسیاسی,علی مطهری


 اخبار سیاسی  - علی مطهری:
این من هستم که باید شکایت کنم، دست پیش را گرفته اند، پس نیفتند / نمی دانم فیلم نطقم را مجلس می دهد یا نه / انشالله خودم هم در راهپیمایی روز جمعه علیه خودم شرکت می کنم!

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اقدام صورت گرفته علیه وی در روز سخنرانی اش در مجلس، نقض اصول 84 و 86 قانون اساسی بود، گفت: هر نماینده آزاد است در مورد همه مسائل کشور اظهارنظر کند.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اقدام صورت گرفته علیه وی در روز سخنرانی اش در مجلس، نقض اصول 84 و 86 قانون اساسی بود، گفت: هر نماینده آزاد است در مورد همه مسائل کشور اظهارنظر کند.

به گزارش «انتخاب»، مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا اقدام برخی نمایندگان در روز نطق شما خلاف قانون اساسی بود یا خیر؟ اظهار داشت: چند نماینده ای که قانونگذار هستند در آن جلسه قانون را زیرپا گذاشتند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید در آن روز پیامک هایی علیه شما در میان نمایندگان پخش شده است آیا از آن اطلاع دارید؟ گفت: من ندیدم.

خبرنگار دیگری از مطهری پرسید: گفته شده برخی نمایندگان از شما به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شکایت کرده اند آیا شما هم می خواهید شکایتی داشته باشید؟

مطهری پاسخ داد: من این موضوع را شنیده ام در واقع من باید شکایت کنم، آنها مثل این که دست پیش را گرفته اند، پس نیفتند ولی من کلا اهل شکایت نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی ادعا کرده اند شما با نمایندگان برخورد فیزیکی داشته اید. آیا این موضوع را تایید می کنید؟ گفت: برخورد فیزیکی نه ولی یکی دو نفر دست مرا می کشیدند که من پایین بیایم. من دستم را رها کردم و هلشان دادم ولی برخورد فیزیکی به آن معنا نبود.

خبرنگاری از مطهری پرسید: شایعه شده شما فیلمتان را از روابط عمومی درخواست کرده اید ولی آنان گفته اند تا جایی که درگیری شروع شده در اختیار شما قرار می دهند؟ آیا صحیح است؟

مطهری پاسخ داد: فیلم تا زمانی که جلسه علنی بوده مشکلی ندارد. قاعدتا فیلم را می دهند ولی قسمت بعد را نمی دانم بدهند یا نه؟

خبرنگار دیگری از مطهری پرسید؟ آیا در روز نطق آسیب فیزیکی هم دیده اید؟

مطهری پاسخ داد: آسیب جزئی یعنی دستم چند زخم سطحی برداشت ولی چیز مهمی نبود.

خبرنگار دیگری سوال کرد: آیا فکر می کنید اگر شکایت نکنید این مشکل برای نمایندگان دیگر نیز پیش خواهد آمد؟

مطهری گفت: کلا خودم با شکایت رابطه خوبی ندارم ولی باید فکر کنم و اگر احساس کنم آثار مثبت دارد ممکن است این کار را انجام بدهم ولی هنوز به این نتیجه نرسیده ام.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر این که گفته می شود عده ای می خواهند در روز جمعه علیه شما راهپیمایی کنند؟ گفت: این موضوع را شنیده ام و انشاءالله خودم هم شرکت می کنم.


 اخبار سیاسی  - انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------