آخرین اخبار سیاسی

روابط ایران و پاکستان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

نتایج ناملموس سفر رئیسی به پاکستان؛ استفاده از عبارات کلی درباره خط لوله خبرساز و وظیفه این کشور برای امنیت مرزها

ایران و پاکستان سه ماه بعد از تنش مرزی به وجود آمده بین دو کشور، در بالاترین سطوح سیاسی دیدارهایی را برنامه‌ریزی کردند و ابراهیم رئیسی…

بخش‌هایی از دفاعیات منتشر نشده رحیمی!



اخبار,اخبارسیاسی,محمدرضا رحیمی

محمدرضا رحیمی ریاست سابق «ستاد مبارزه با فساد اقتصادی» به تحمل ۵ سال و ۹۱ روز حبس و پرداخت 3 میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان محکوم شد!

قانون در صفحه «بی قانونی» نوشت: اکنون با هم بخش‌هایی منتشر نشده از آخرین دفاعیات وی را می‌خوانیم:

جناب قاضی، بنده به شکل تابلویی بی‌گناهم! یادم می‌آید زمانی که آن جمع کننده دولت و ملت، آن لوله کننده مستکبرین و حال دهنده به مستضعفین، دکتر احمدی‌نژاد، به من گفت: "برو خودت تکی فساد اقتصادی رو جمع کن بیا" فرمایشش را به دیده منت نهادم و رفتم تمام فساد اقتصادی را جمع کردم. شما نمی‌دانید چه زحمتی داشت جمع کردن اینهمه فساد اقتصادی که بخش زیادی از آن در سوراخ سنبه‌ها گیر کرده یا به دست افراد غیر اینکاره افتاده بود. باور نمی‌کنید، ولی جاهایی بود که حتی جاروبرقی نمی‌رفت، بنده دست خودم را تا اینجا! فرو می‌کردم داخل و تا ریال آخرش را می‌کشیدم بیرون. نبودید ببینید خورده ریزهای فساد اقتصادی را که مجبور بودیم با نان تمیز کنیم تا خدای ناکرده اسراف نشود.

آقای قاضی! شاید شما یادتان نیاید، ولی آن زمان مثل الان نبود که مجلس با دولت تعامل کند. پوست ما را می‌کندند. یک بار می‌گفتند وزیر مدرک دانشگاهی ندارد بیاید برای استیضاح. یک بار می‌گفتند وزیر کشورتان از دانشگاه آکسفورد مدرک جعلی دارد بیاید مجلس. حتی موردی داشتیم که وزیر را به بهانه مدرک دانشگاهی عزل کردند! خلاصه یک پایمان پاستور بود یک پایمان بهارستان.

 

در چنین وضعیت 180 درجه و پرفشاری، نهادهای ذی‌ربط و بی‌ربط هم بر دولت فشار وارد می‌کردند، طوری که دولت مدام فشرده‌تر و کوچک‌تر می‌شد و جایی برای دپو کردن این فسادهای اقتصادی جمع شده نمانده بود. از هرکدام از عزیزان کابینه می‌پرسیدم اینها را کجا باید ریخت، می‌گفت: همینجا، همینجا! اما بنده روی بیت المال خیلی حساسم و میخواستم آن را خودم به دست صاحب اصلی‌اش برسانم. به همین خاطر، از سر اجبار و در راستای صیانت از حقوق ملت، این فداکاری را انجام دادم و آنها را در جیب خودم نگه داشتم.

 

اما افسوس که عمر دولت قد نداد و نتوانستیم خدمتمان را کامل کنیم. در آخر اعلام می‌کنم که من در ازای این همه خدمت صادقانه، چیزی از شما نمی‌خواهم. بنده کمترین را حتی اگر می‌خواهید مجازات هم بکنید. تنها خواهشم این است که برای مدتی، سلولم را در مجاورت آقای ب.ز. قرار دهید تا درباره طرح‌های اقتصادی‌مان به جمع بندی برسیم. این کشور بعد از این 5 سال هم به عمران و آبادانی نیاز دارد.


  اخبار سیاسی  -  قانون

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------