آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

روحانی: امام(ره) آن روز که ضروری بود راه صلح را برگزید/ امام در ان شرایط امنیتی سخت، فرمان ۸ ماده ای را صادر کرد



اخبار,اخبارسیاسی, رئیس  جمهور

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حاشیه مراسم تجدید میثاق هیات دولت با آرمان‌های امام راحل با بیان این‌که امام (ره) مصحلت ، قدرت در دولت اسلامی را تبیین کرد گفت: امام در آن شرایط امنیتی سخت فرمان 8 ماده ای را صادر کرد و حقوق شهروندی را برای همه مردم تبیین و روشن ساخت.

 رییس جمهور گفت: امامی که در مقاطع مختلف در برابر دشمن و استکبار ایستادگی کرد و استکبارستیزی را به ما آموخت شهامت آن را داشت، آن جا که ضروری است راه صلح را برگزیند.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حاشیه مراسم تجدید میثاق هیات دولت با آرمان‌های امام راحل با بیان این‌که امام (ره) مصحلت ، قدرت در دولت اسلامی را تبیین کرد گفت: امام در آن شرایط امنیتی سخت فرمان 8 ماده ای را صادر کرد و حقوق شهروندی را برای همه مردم تبیین و روشن ساخت.

وی ادامه داد: امام با خانه نشینی و عافیت طلبی مخالف بود. هم راهش با مفسدان و ظالمان فاصله داشت و هم با کسانی که مسیر جمود را انتخاب کرده بودند فاصله داشت.

رییس جمهور اظهار کرد: امام راه اعتدال ، پیشرفت و توسعه را آموخت . امامی که در مقاطع مختلف در برابر دشمن و استکبار ایستادگی کرد و استکبارستیزی را به ما آموخت شهامت آن را داشت تا آن روز که ضروری است راه صلح را برگزیند و مسیر توسعه و ثبات کشور را ادامه دهد.

روحانی گفت: امام همان روز که لازم بود زمان و مکان را درنظر داشت. و اجتهاد امام اصلاح طلبی اصولگرایانه بود. اجتهاد امام تحول خواهی سنت خواهانه و اجتهاد امام انقلاب دولت ساز بود. 


 اخبار سیاسی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------