آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

خاتمی: مردم‌سالاری مقتضای زندگی مطلوب در روزگار ماست



اخبار,اخبارسیاسی,خاتمی

ضمن ادای احترام به همه تشکل‌ها و احزاب و گروه‌هایی که از ارزش‌های اصیل اسلامی و روش‌های مردم‌سالارانه دفاع کرده و می‌کنند؛ برای همایش سراسری حزب مردم‌سالاری آرزوی موفقیت می‌کنم.

پیام رئیس جمهور اسبق کشورمان به سیزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری در مراسم برگزاری این کنگره قرائت شد.

به گزارش ایسنا، در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم
مردم‌سالاری مقتضای زندگی مطلوب در روزگار ماست و مردم‌سالاری سازگار با دین، حاصل انقلاب کبیر اسلامی است و سیاست دینی، انقلابی و ملی همه ما دفاع از نظامی است که متعلق به همگان و متکی بر رأی مردم و مدافع آزادی، عدالت و اخلاق است.

در جمهوری اسلامی حضور همه مردم در تمامی عرصه‌ها به رسمیت شناخته شده است و لازمه آن حضور فعال، آزاد و امن همه تشکل‌ها و احزاب و گروه‌هایی است که در عین پایبندی به اصالت‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی مدافع حقوق مسلم مردم و ناظر بر رفتار و سلوک مسئولان و منتقد منصف سیاست‌ها و رویه‌ها و پاسدار مصالح ملی و حقوق اساسی جامعه هستند.

حزب محترم مردم‌سالاری به نوبه خود تلاش کرده است که علیرغم پاره‌ای محدودیت‌ها و همه فراز و نشیب‌ها نشاط را به عرصه حیات اجتماعی و فعالیت‌های سیاسی بیاورد و از مردم‌سالاری سازگار با دین که حاصل ارجمند انقلاب اسلامی است، دفاع کند.

ضمن ادای احترام به همه تشکل‌ها و احزاب و گروه‌هایی که از ارزش‌های اصیل اسلامی و روش‌های مردم‌سالارانه دفاع کرده و می‌کنند؛ برای همایش سراسری حزب مردم‌سالاری آرزوی موفقیت می‌کنم.

امیدوارم این نشست‌ها در جهت فراهم آمدن زمینه همدلی بیشتر میان جریان‌ها و گروه‌هایی باشد که در صداقت آنها و نیز پایبندی‌شان به مصالح ملی و عزت میهن و پیشرفت آن و سربلندی ملت تردیدی وجود ندارد.


اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------