آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

صادق زیباکلام: رحيمي متهم سوم است؛ اصول‌گراها و احمدی‌نژاد متهمان اول و دوم



اخبار,اخبار سیاسی , صادق زیباکلام

صادق زیباکلام، در باره نامه محمدرضا رحیمی معاون رئیس‌جمهور در دولت دهم گفت: متهمان ردیف اول و دوم پرونده فساد شرکت بیمه ایران، اصول گراها و شخص احمدی‌نژاد هستند.

این فعال سیاسی و استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران به سايت «انتخاب خبر» گفت: اگر قرار باشد منصفانه قضاوت كنيم بايد بگوييم اصول گرایان متهم ردیف اول، آقای احمدی‌نژاد متهم ردیف دوم و آقای محمدرضا رحیمی متهم ردیف سوم اين پرونده مي‌باشند. وی با اشاره به این که برداشت پول‌ها توسط آقای رحیمی صورت مي‌گرفته، افزود: نکته اساسی این است که وی با این پول‌ها چه کاری انجام مي‌داده است؟ آیا آنها را تبدیل به دلار مي‌کرده و به خارج از کشور مي‌فرستاده یا ارز، طلا و زمین خریداری مي‌کرده یا خیر؟ که پاسخ این سوال‌ها منفی است؛ در واقع آقای رحیمی، هیچ مقداری از این پول‌ها را به مصرف شخصی خود نرسانده بلکه در واقع بخشی از این پول‌ها به نمایندگان اصولگرای مجلس داده مي‌شده است.

این فعال سیاسی با پرسش این سوال که علت هزینه کردن این پول‌ها برای نمایندگان اصولگرای مجلس چه بوده است، تصریح کرد: این پول‌ها به این دلیل به نمایندگان اصولگرای مجلس داده مي‌شده تا حمایت آنها برای آقای احمدی‌نژاد، خریداری شده و تضمین شود؛ به همین دلیل، اصولگرایان در این ماجرا متهم ردیف اول هستند و آقایان احمدی‌نژاد و رحیمی متهم ردیف دوم و سوم مي‌باشند.

زیباکلام اظهار داشت: در واقع آقای رحیمی یک قطعه از پازل است که البته قطعه مهمی نیز بوده است، اما باید دید آقای رحیمی سال 1385 چه مقدار پول داشته و آقای رحیمی سال ۱۳۹۲ چه مقدار؟ در این خصوص، به نظر نمي‌رسد در فاصله این سال‌ها دارایی آقای رحیمی و خانواده اش تغییری کرده باشد. وی اضافه کرد: این که نامبرده حدود 5 میلیارد پولی که در حال حاضر صحبت آن هست را چه کرده، این پول برای حمایت از آقای احمدی‌نژاد به اصول گراها داده مي‌شده است؛ بنابراین آقای رحیمی، تنها مي‌تواند متهم ردیف سوم پرونده باشد.
 
  اخبارسیاسی  -  انتخاب  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------