آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

رحیمی به دستور احمدی نژاد و به بهانه کمک به مساجد 5 میلیون تومان به برخی نمایندگان پول داد / باید از رحیمی شکایت شود که دیگر کسی از این غلط ها نکند / فکر کرده مردم ابله هستند!



اخبار,اخبارسیاسی,محمدرضا رحیمی

عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا در مجلس و عضو هیات نظارت بر مطبوعات خواستار رخورد قوه قضائیه با محمدرضا رحیمی شد.

عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا در مجلس و عضو هیات نظارت بر مطبوعات خواستار برخورد قوه قضائیه با محمدرضا رحیمی شد.

حیدرپور در رابطه با نامه اخیر معاون اول احمدی نژاد به انتخاب » گفت: اشتباهی که محمدرضا رحیمی مرتکب شده، آن است که فکر می کند مردم ایران ابله هستند. او خطاهایی داشت که براساس آن، دادگاه علیه او حکم صادر کرد.

وی افزود: رحیمی در نامه ای که منتشر کرد، به نظام جمهوری اسلامی اهانت کرد و ادعا کرد که برای انتخابات مجلس هشتم به نمایندگان پول داده است. بزرگترین خطایی که یک معاون اول می تواند مرتکب شود، آن است که حرفهای بی ربط بزند.

نماینده مردم شهرضا گفت: در سال 87، نمایندگان مجلس به دنبال استیضاح مرحوم کردان بودند. رحیمی که به دنبال پست بالاتر بود و قصد جلوگیری از استیضاح کردان را داشت، 5 میلیون تومان به برخی نمایندگان مجلس پول داد.

وی خاطرنشان کرد: رحیمی اصلا پولی برای انتخابات پرداخت نکرد، او در واقع به دستور احمدی نژاد پولی به بهانه کمک به مساجد پرداخت کرد و سعی کرد کردان را در وزارت کشور ماندگار کند.

حیدرپور اضافه کرد: بخشی از نمایندگان آن پول را دریافت کردند اما تاکید می کنم که آن وجه برای انتخابات نبود.

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: این آقا، با سخنان خود انتخابات را زیر سئوال برده است، بنابراین پرونده ی دیگری باید علیه او تشکیل شود و مدعی العموم نیز باید در این ماجرا ورود پیدا کند که دیگر کسی از این غلط ها نکند.

وی تاکید کرد: ادعاهای رحیمی اهانت اشکار به نظام است، او می گوید انتخابات با پول دزدی ایشان بالا پایین می شده، بنابراین از نگاه من ایشان مجددا باید به دادگاه کشانده شود.

  اخبار سیاسی  -  انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------