آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

یادگارامام:رمز بقای انقلاب،دوری از منیت‌هاست



اخبار,اخبارسیاسی, حسن  خمینی

 

یادگار امام گفت: مسئولان باید برای پیشرفت و اعتلای کشور، همه امور را در سطح کلان ببینند تا مشکلات کشور که البته بسیاری از آنها ناشی از توطئه دشمنان است از بین برود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن خمینی در دیدار با استاندارقم به مناسبت سی و ششمین سالگرد ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن، ایثار، از خود گذشتگی و پرهیز از خودبینی را ویژگی لازم برای مدیران در نظام اسلامی دانست.

وی با اشاره به اینکه منیت در فلسفه سیاسی امام(ره) هیچ گاه جایگاهی نداشت، افزود: رمز بقای انقلاب، دوری از منیت ها و گذشتن از خود است.

یادگار امام با بیان اینکه انقلاب اسلامی چیزی جز مردم نبوده است، افزود: جامعه چیزی جز افراد نیست و اگر بخواهیم جامعه‌ای پرتوان، موفق و پاک داشته باشیم باید از خودمان شروع کنیم.

استاندار قم نیز در این دیدار طی سخنانی پایه‌گذاری انقلاب اسلامی در ایران و تثبیت حکومت مقتدر را از الطاف خداوند به ملت ایران دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش با اشاره به حوادث تاریخی دهه فجر، بازگشت تاریخی امام راحل به ایران را مورد توجه قرار داد و افزود: رهبر کبیر انقلاب در شرایطی که همه ابزار در دست دشمن بود، با ایمان به خدا و پشتوانه ملت نظام طاغوت را سرنگون کرد.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی امید را در بین مسلمین جهان گسترش خواهد داد، افزود: امروز با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، کشور ایران شکوفاتر از قبل در جهان در حال درخشش است.

وی با بیان اینکه ملت ایران حکمت و فلسفه اسلام ناب محمدی و شجاعت، فداکاری و ایثار را از رهبر کبیر انقلاب الگو گرفته است، تصریح کرد: علیرغم تلاش دشمنان برای به فراموشی سپردن این حادثه تاریخ‌ساز، نام امام خمینی (ره) هنوز در دلهای مردم ایران و آزادگان و مستضعفان جهان زنده است.

وی با اشاره به استقرار دولت تدبیر و امید با رای مردم، پیوند و اتحاد دولت و ملت را وصف‌ناپذیر خواند و افزود: اعضای دولت خود را سرباز امام و ولایت دانسته و در راستای پیشرفت و اعتلای جامعه اسلامی تلاش می کنند.


  اخبارسیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------