آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

روحانی وارد اصفهان شد



اخبار,اخبارسیاسی,سفر های  استانی   روحانی

رییس جمهوری در ادامه سفرهای مستمر خود به استان‌های کشور و همزمان با ایام‌الله دهه فجر صبح چهار‌شنبه با استقبال نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اصفهان، استاندار و دیگر مقامات ارشد محلی این استان وارد اصفهان شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، در مراسم رسمی استقبال از کاروان تدبیر و امید پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران رییس‌ جمهوری از یگان حاضر در فرودگاه سان دید.

همچنین در این مراسم، فرزند شهیدی به نمایندگی از خانواده شهدا ضمن اهداء گل به رییس‌ جمهوری خیر مقدم گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی قرار است تا ساعتی دیگر در اجتماع بزرگ مردم این استان در میدان امام خمینی(ره) سخنرانی کند.

رییس‌ جمهوری در این سفر علاوه بر دیدار عمومی با مردم استان اصفهان قرار است با روحانیون، جامعه ایثارگران، برگزیدگان و سرمایه‌گذاران این استان دیدار کند.

روحانی را در این سفر دو روزه دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌ جمهوری، حسین فریدون دستیار ارشد رییس‌ جمهوری، معاون رییس‌ جمهوری در امور زنان و خانواده، معاون رییس‌ جمهوری در امور مجلس، مشاور فرهنگی، مشاور رسانه رییس‌ جمهوری و شماری از وزرای کابینه همراهی می‌کنند.


 اخبار سیاسی  - پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------