آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

واكنش يك فعال سیاسی اصولگرا به بازگشت احمدي‌نژاد



اخبار,اخبارسیاسی, احمدی‌نژاد

 

می‌خواهد برای‌تکمیل پروژه‌فسادش بازگردد!

 يك فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید محمود احمدی‌نژاد با «خیال خام» اتمام پروژه خود که «فساد» اقتصادی و «تمامیت‌خواهی» سیاسی است قصد بازکشت به قدرت را دارد اما به گفته وی همه می‌دانند که نزدیکی به احمدی‌نژاد نتیجه‌ای جز «بدنامی» نخواهد داشت.

احمد کریمی اصفهانی٬ در پاسخ به سوال سايت فرارو مبنی بر اینکه آیا بازگشت احمدی‌نژاد می‌تواند ایجاد وحدت اصولگرایان را با چالش مواجه کند، گفت: ما اصلا احمدی‌نژاد را عضوی از مجموعه اصولگرایی نمی‌دانیم و او نیز نباید فکر کند که مثل گذشته می‌تواند از نردبان اصولگرایی استفاده کرده و بعد بگوید که اصولگرا نیست.

دبیرکل جمعیت اصناف و بازار ادامه داد: احمدی‌نژاد با یک خیال خام که‌‌ همان اتمام پروژه خود است قصد بازگشت به قدرت را دارد اما همه جامعه او را شناخته‌اند و این طور نخواهد شد. وی در توضیح پروژه ناتمام احمدی‌نژاد، گفت: فساد مالی و رانتی که تنها بخشی از آن مشخص شده است، یک بخش از این پروژه و تمامیت خواهی در قدرت نیز بخش دیگری از آن است.

کریمی با تاکید بر اینکه شعارهای مردم فریبانه دیگر کارساز نمی‌شود، گفت: احمدی‌نژاد تنها رییس جمهوری است که از رهبری اخطار کتبی گرفت و هیچ جایگاهی میان اصولگرایان و حتی اصلاح طلبان ندارد. همه می‌دانند که نزدیکی به احمدی‌نژاد نتیجه ایی جز بدنامی نخواهد داشت. کریمی اصفهانی قبلا گفته بود محمود احمدی‌نژاد با «فریب» از نردبان اصول‌گرایی بالا رفت٬ سه هزار قانون را زیرپا گذاشت و «خیانت‌های بزرگی» به ایران کرده است.
 
اخبار سیاسی -  فرارو
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------