آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

در دوماه اخیر، احکام شرعی چقدر فرق کرده؟! / باز هم راهیپمایی و انتخابات در پیش هست ها!

برخورد دوگانه با مقوله بی حجابی سالهاست که سوژه رسانه هاست. در مناسبتهایی مانند۲۲ بهمن،روز قدس و انتخابات معمولا از حضور زنان بدحجاب و حتی…

افرادی از طیف‌های مختلف از رحیمی پول گرفته‌اند



اخبار,اخبارسیاسی ,فساد اقتصادی رحیمی

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با طرح این احتمال که ۱۷۰ نفری که از طبق ادعا معاون اول رئیس جمهور سابق، پول گرفته‌اند از طیف‌های مختلف باشند، خواستار اعلام اسامی این افراد شد.

ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در مورد برخی تقاضاها برای افشای اسامی 170 نماینده‌ سابقی که محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق مدعی شده آنها پول دریافت کرده‌اند، گفت: در صورتی که اثبات شود این دریافت پول از سوی این نمایندگان آگاهانه بوده باید اسامی آنها افشا شود.

وی با تأکید بر اینکه اختیار افشای این اسامی به دست مجلس نیست و باید حکم قانونی را در پشت خود داشته باشد، اظهار داشت: ما از دستگاه‌های ذیربط می‌خواهیم در صورتی که مصلحت می‌بینند اسامی و چگونگی دریافت پول را منتشر کنند.

آقامحمدی با طرح این موضوع که افراد از طیف‌های مختلف در این فهرست قرار دارند، گفت: از آنجا که موضوع حیثیتی است ضرورتاً باید حکم دادگاه را به همراه داشته باشد و تعیین تکلیف بر عهده دستگاه‌های قضا است و ما صرفاً می‌توانیم تقاضای انتشار اسامی را کنیم.

بر اساس گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکشنبه 12 بهمن طی نامه‌های جداگانه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس و آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه خواستار اعلام اسامی 170 نماینده مجالس هشتم شدند که به ادعای رحیمی معاون اول دولت دهم از وی پول گرفتند.


 اخبارسیاسی -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------