آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

مجلس جرات نداشت به احمدی‌نژاد حرفی بزند



اخبار,اخبار سیاسی,نمایندگان مجلس

يك نماينده مجلس گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی به تریبون مجلس می روند و به بزرگان نظام توهین می کنند اما در گذشته کسی جرات نداشت به کابینه احمدی نژاد حرفی بزند زیرا از طرف احمدی نژاد حمایت می شدند.

عابد فتاحی، در پاسخ به این پرسش که چرا مجلس، وزراء روحانی را تهدید به کارت زرد و استیضاح می کند در صورتی که این اتفاقات در این 36 سال کم سابقه بوده گفت: عامل اصلی این است که این افراد در حسرت هستند که چرا نتواستند کاری کنند روابط دنیا با ایران خوب شود؟ در این حسرت هستند که چرا در سیاست داخلی با مردم روشن صحبت نمی کردند؟ بخاطر همین است به وزاری روحانی کارت زرد می دهند و می گویند چرا محمد جواد ظریف با وزیر خارجه آمریکا قدم زده است! این افراد درک نمی کنند که برای جان کری افتخاری است تا با وزیر امور خارجه کشورمان قدم بزند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این افراد از این ناراحتند که چرا دولت روحانی این همه محبوبیت در داخل و خارج برای کشورمان بوجود آورده است. نمایندگان مجلس، کابینه روحانی را تهدید به استیضاح می کنند و در شگفتند که چگونه دولت تدبیر و امید با کاهش شدید قیمت نفت توانسته است کشور را اداره کند اما زمانی که خودشان نفت را به بالاترین قیمت به فروش می رساندند نتوانستند کشور را مدیریت کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: پشتوانه دولت تدبیر و امید، ملت ایران است. برای همین رییس جمهوری از مردم می خواهد که به دولتش کمک کنند زیرا روحانی جز خدا و مردم کسی را ندارد و مناقشه ی بین مجلس و دولت، لطمه ای را به دولت روحانی وارد نمی کند بلکه دود این آتش فقط در چشم مجلس خواهد رفت نه دولت. فتاحی اذعان کرد: برخی از نمایندگان مجلس برای آنکه در انتخابات آینده مجلس پیروز شوند در صدد آن هستند که از طریق دادن کارت های زرد به وزرا، خود را در رسانه ها مطرح کنند تا اسمی از آن ها در روزنامه ها و صدا و سیما برده شود تا شاید کار آن ها تبلیغی باشد برای رای آوردن بیشتر.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد به یک باره و در دولت روحانی بوجود نیامده است این مشکلات در دولت های نهم و دهم هم وجود داشت چرا در آن زمان نمایندگان به فکر مشکلات مردم نبودند و به وزرا احمدی نژاد کارت زرد نمی دادند؟! زیرا در آن زمان مجلس جرات نمی کرد به کابینه احمدی نژاد حرفی بزند چه برسد به آن که بخواهند کارت زرد به کابینه وی بدهند. در دولت اصلاحات نمایندگان مجلس به وزراء سید محمد خاتمی توهین می کردند حتی چند تن از وزرای وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

فتاحی افزود: متاسفانه برخی از نمایندگان به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی به تریبون مجلس می روند و به بزرگان نظام توهین می کنند اما در گذشته کسی جرات نداشت به کابینه احمدی نژاد حرفی بزند زیرا از طرف احمدی نژاد حمایت می شدند. بنابراین همان افرادی که در گذشته جرات نداشتن به دولت قبلی حرفی بزنند امروز می آیند و برای دولت روحانی خط و نشان می کشند و کار به جایی رسیده است که به علی مطهری در مجلس حمله و توهین می کنند.
 
 اخبار سیاسی  -  ایسکانیوز
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------